För er som undrar serverar dom denna, riktigt god faktist.Hej från Senator loungen H gater i münchen. Hade inte räknat med bemannad bar, men jag klagar inte. Skål!
Visa bifogad bild 72266 Visa bifogad bild 72267
Du har verkligen något att se fram emot på T4!God förmiddag från ett grått Wien och Austrians Senatorlounge.
På väg till Kalmar från Hamburg. Eftersom jag så gott som återkvalificerat mig som EBD med några månader till godo unnar jag mig en liten omväg som ger mindre statuspoäng, men möjlighet att testa Austrian för första gången.
På köpet får jag ett litet loungerace mot botten. Inledde med frukost hos Lufthansa i Hamburg, väntar nu på att Austrian skall servera lunch här i Wien och avslutar med trerättersmiddag hos SAS T4 på Arlanda...
Visa bifogad bild 72276
SAS Guld T5 ARN väntar på SK 1407 till CPH och där ifrån SK 997 till PVG
Dagens största problem glömde respiratorn på jobbet ( paddan) som tur är så är telefonen med.
Ok, du är hårdare än på företagshälsovården.Jag hoppas du lämnat cancerpinnarna hemma också. Då lär du inte behöva någon respirator framöver också. Oavsett hoppas jag du får en trevlig resa!
Ok, du är hårdare än på företagshälsovården.
Väntar på currywurst i LH Senator på Hamburg. Första gången här för mig men ingen överaskning, är likadan som alla andra Senatorlounger över världen som i alla fall jag upplevt. Tycker iofs de är ok, jämn standard och alltid fräscht.
Finns det någon som sticker ut på ett positivt eller negativt sätt?