Senaste nytt

Avis kampanj 10.000 poäng till Eurobonus. Boka 2-15 januari 2018

Har någon som hyrde förra helgen fått in sina poäng? Jag har inte fått mina från helgen som nyss gick men det är kanske inte så förvånande.

Mina bokningar finns alla i AVIS-appen. Under ”Om dig” kan man välja att kryssa för ”jag vill samla lojalitetspoäng”. Detta är inte förvalt och fältet för bonusnummer samt bonusprogram är tomt.

Någon som vet om man bör fylla i dessa manuellt? Eller bara låta allt vara?

Testa den här sidan
https://www.avis.com/en/reservation/view-modify-cancel

klicka på view och du bör se bl.a det här
(bör säger jag för av någon anledning visas inte all information för alla bokningar)

Test.jpg

Fick också 1000 poäng för min hyra 5-8 januari. Jag ska göra en claim rental på den så får vi se när resterade 9000 dyker upp

Fick också 1000 poäng för min hyra 5-8 januari. Jag ska göra en claim rental på den så får vi se när resterade 9000 dyker upp

Samma här, och nu har jag fyllt i en claim, men det känns som att risken är stor att svaret på den bara kommer att bli "du har ju redan fått dina poäng" då det inte fanns något fält för att skriva in mer info.
Har inte så många hyror bokade, och det är kanske lika så bra om det ska hålla på och krångla, men det vore skönt om detta kunde lösa sig innan fredag då jag ska hämta upp nästa hyra...

Toppen