Senaste nytt

Avis kampanj 10.000 poäng till Eurobonus. Boka 2-15 januari 2018

Den 15:e är ju inte slut än, men infon är borta. Funderar på någon bokning till. Vågar man tro att det ger 10000 poäng fortfarande?

Låg alldeles nyss nedbäddad med fästmön, och så snackade vi lite om att "nu har vi ju inte hunnit boka några bilar". Då utbrister hon "det här är kapitalförstöring, nu får du faktiskt boka några bilar"...

Och här sitter man nu och bokar bilar...

Någon som fått poäng än?

Jag lämnade tillbaka 1:a hyran förra måndagen och andra idag. Men inga poäng än så länge.

Jag kommer att ta en exklusiv ”bilkortegesväng” i Globengaraget med mina 52 hyrbilar. Hämta fredag eftermiddag, parkera om bilen i garaget, återlämna nycklarna lördag eller söndag då kontoret ändå är stängt...

Jag kommer att ta en exklusiv ”bilkortegesväng” i Globengaraget med mina 52 hyrbilar. Hämta fredag eftermiddag, parkera om bilen i garaget, återlämna nycklarna lördag eller söndag då kontoret ändå är stängt...
Vågar du återlämna innan det har gått mer än två dygn. Återrapportera gärna om du får några poäng.

Hmm, jag har (bara :D ) bokat 4 st. Men utgår från att det inte voidar kampanjen att fylla i sin EB-nivå & EBG-no? Står ju att det inte går att använda med "andra erbjudanden", en (av Avis automatiskt ifylld) AWD är ju knappast ett erbjudande?

Toppen