Senaste nytt

Avis kampanj 10.000 poäng till Eurobonus. Boka 2-15 januari 2018

Är det någon annan som har haft problem med att boka Car Group V och W (minivan, typ Chrysler Town & Country) för en hyra i USA? Alla andra grupper fungerar att boka, men varje gång jag väljer någon av dessa två får man följande felmeddelande "An error occured The reservation system is off-line at the moment...". Jag har provat olika upphämtningskontor, men får samma resultat. Någon som har någon aning om vad detta kan bero på?

Man kan utan problem boka V och W, med samma datum och Avis-kontor, via avis.se.
Jag har bokat W första svängen av vår långresa i sommar med uthämtning på IAD och återlämning i Florida och den andra V i Florida i juli. Gick bra!

Dock så har priserna mer än dubblerats i jämförelse med när jag gjorde min priskoll för någon månad sedan. Så jäkligt surt att jag inte bokade då. Hade hellre tagit halva priset än att betala närmare 25k som vi åker på att göra nu. :( Kommer återkomma och göra priskontroller framöver innan resan och kommer avboka och avstå från de extra 10.000 EB-poängen om priset sjunker ner till vad det var innan kampanjen.

När du anger din statusnivå i Eurobonus så appliceras automatiskt det AWD numret som hör ihop med resoektive nivå.
Just det, så var det.. Men det tar antagligen inte bort möjligheten till 10K-poäng?

Hade känts bättre om det klart och tydligt framgått att det är en korrekt bokning enligt kampanjvillkoren.

Då är vi 2...
3..:D

Dock så har priserna mer än dubblerats i jämförelse med när jag gjorde min priskoll för någon månad sedan. Så jäkligt surt att jag inte bokade då. Hade hellre tagit halva priset än att betala närmare 25k som vi åker på att göra nu.
Trist! Men viktig o bra info för framtiden, vilket jag o säkert andra kan ha nytta av..

Toppen