Senaste nytt

"Jag mötte Lassie" - kändisar du mött på flighter

WOW!! Toto Africa är min favoritlåt alla kategorier, det var låten jag gifte mig till. Fast jag hade aldrig känt igen den här Steve Lukather.
Faktum är att jag såg en dokumentär på Netflix som heter Hired gun bara en vecka innan och där han medverkade en hel del så han fanns i färskt minne!

• Gilla
Reactions: Gus
Reser en sådan storhet ensam eller har han en massa folk med sig?
Han reste ensam. Han skulle vara i New York i ett par dagar och sen vidare till LA, han höll på att jobba med nåt nytt låtmaterial. Han måste ha blivit skjutsad och hämtad direkt vid planet för jag boardade absolut först och han var redan ombord. Han stod såklart inte heller i någon kö vid passkontrollen.

Han reste ensam. Han skulle vara i New York i ett par dagar och sen vidare till LA, han höll på att jobba med nåt nytt låtmaterial. Han måste ha blivit skjutsad och hämtad direkt vid planet för jag boardade absolut först och han var redan ombord. Han stod såklart inte heller i någon kö vid passkontrollen.

Ett sådant möte skulle jag gärna ha haft :)!

Berätta mer...kände Du igen honom direkt och noterade han det? Hälsade han eller satt han redan när Du kom ombord? Märktes det att cabin-crew blev stela eller...

Ett sådant möte skulle jag gärna ha haft :)!

Berätta mer...kände Du igen honom direkt och noterade han det? Hälsade han eller satt han redan när Du kom ombord? Märktes det att cabin-crew blev stela eller...
När jag ska lägga upp min väska på hyllan så är det "någon" som hälsar på mig. Jag ser direkt att det är han och blir väl lätt chockad och frågar typ direkt om jag får ta ett kort tillsammans med honom. Han svarar att han har som regel att aldrig ställa upp på kort. När jag och mitt resesällskap nån minut senare sitter och dricker Champagne så kommer han fram till oss (kanske fick dåligt samvete för att han sa nej till ett kort) och står och småpratar i ett par minuter. Mitt resesällskap ber honom om en autograf senare under flighten och det gick han med på även om han tillade att han normalt inte skriver autografer heller. Personalen ombord var proffsiga och meddelade diskret oss alla i Firstkabinen att vi skulle undvika att ta kort på honom.

Första gången i mitt liv som jag har blivit Starstrucked!! Satt nyss och snackade lite skit med Paul McCartney i First på BA 177!! Vilken otroligt trevlig gubbe! Vägrade tyvärr att ställa upp på ett kort.

Det måste jag säga slår det mesta. Ligger det månne i hans omvittnade modesta personlighet att han inte flyger eget plan utan commercial? Hur som helst, kul för dig!

Toppen