Senaste nytt

Ge bort guldkort som Eurobonus Diamond

Jag gav också bort i november, och har också kalenderår som medlemsår. Men jag får bara "Hej! Alla kort i din kvot för denna kvalificeringperiod har redan getts bort."
Samma här, har också kalenderår. Gav bort i Juni.
Det har ju skrivits att man skulle behöva vänta ut graceperioden så blir att prova igen i April.

Mitt kvalificeringsår startar i maj, jag har inte varit EBD förut. Jag satsar på EBD i April, kommer jag kunna ge bort ett guld i April och ett i Maj?

Mitt kvalificeringsår startar i maj, jag har inte varit EBD förut. Jag satsar på EBD i April, kommer jag kunna ge bort ett guld i April och ett i Maj?
Tidigare var det så men nu _kanske_ du måste vänta ut din graceperiod (Maj-Juli) och ge andra kortet i Aug. Verkar lite oklart i nuläget hur det egentligen fungerar.

Okej tack, om jag ger bort mitt silverkort nu som EBG kommer det ställa till det?
Ja, gör inte det. Isåfall kommer du bara kunna ge bort ett till silverkort i April. Vissa har lyckats ge guld genom att ringa in och tjata, men det korrekta är att du då bara ska få ge två silver och inget guld denna period.

Ja, gör inte det. Isåfall kommer du bara kunna ge bort ett till silverkort i April. Vissa har lyckats ge guld genom att ringa in och tjata, men det korrekta är att du då bara ska få ge två silver och inget guld denna period.
Tack! Tur jag inte gett ett till ena dottern, väntar nog och ger bara ett guld nu.

Tidigare var det så men nu _kanske_ du måste vänta ut din graceperiod (Maj-Juli) och ge andra kortet i Aug. Verkar lite oklart i nuläget hur det egentligen fungerar.

Sas verkar nu köra att man får ge bort ett EBG varje gång man kvalificerar, och inte en gång per period. Detta är ju rätt nytt så inget vi har full koll på ännu. Jag skulle tro att ger du ett kort innan perioden går ut kan du inte ge ett kort under nästa period. Återkvalificerar du nästa kvalificeringsår så får du vänta ut grace och ge ett kort nästa sommar.

Så verkar sas säga att det fungerar.
Jag kan tex inte ge ett kort i år då sas säger att jag gav ett förra kvalåret.

Toppen