Canadien
Medlem
Länge sedan jag bjöd på intra-EU men då var det 500:-Förstår att det är svårt att svara på kanske. Men är det någons om har en uppfattning om vad lägsta budet i SEK är på sträckan ARN-TXL?
Länge sedan jag bjöd på intra-EU men då var det 500:-Förstår att det är svårt att svara på kanske. Men är det någons om har en uppfattning om vad lägsta budet i SEK är på sträckan ARN-TXL?
Om man har en infant i bokningen går det inte att lägga bud (om man inte kan få kundtjänst till att bryta ut till ett eget PNR)
Ovan har du anledningen.Hur långt i förväg kan man anmäla bud?
Bokade 2 pax via poäng i Plus och en+infant med cash (plus saver) ARN-CHP-BOS tor i September.
Kunde inte anmäla bud på någon av bokningarna.
Ok så det är kört att uppgradera med infant?Ovan har du anledningen.
Yes. Du kan läsa allt i Terms & Conditions, se länk nedan.Ok så det är kört att uppgradera med infant?
Men den andra bokningen är det för att den är bokad med poäng?
Finns det lediga platser säljer SAS dessa vid gate i Köpenhamn om det är det som du avser, den uppgraderingen går inte att göra på nätet.Såg att någon nämnde uppgradering enligt "gammalt" stuk, dvs fixed poängpris på 35K (CPH-EWR), finns detta på hemsidan eller är det bara på plats som man kan göra detta?
Gäller från Plus, bokningsklass S till Business
Såg att någon nämnde uppgradering enligt "gammalt" stuk, dvs fixed poängpris på 35K (CPH-EWR), finns detta på hemsidan eller är det bara på plats som man kan göra detta?
Gäller från Plus, bokningsklass S till Business
Hmm... fick precis ett mail om att mitt plusgrade bud på 14000 poäng, go till plus ARN-NWR (EBD) gått igenom men en minut senare kom ett till mail med ämnesraden "Your Receipt from SAS for Other Service" på 427 SEK för "Upgrade new taxes". Ringde SAS för att höra om denna nya otrevliga överraskning och efter en tids hold säger de "vi vet inte vad detta är men du borde inte ha blivit debiterad, antagligen något plusgrade gör, bortse från det". Sedan sa han att om jag debiteras måste jag kontakta Plusgrade istället för SAS.
När jag loggar in på min profil har nu mitt digitala kvitto för resan uppdaterats med en rad där det står "uppgradering 427 SEK". Jag kan dock inte se att de dragit något från kortet jag betalade med. Är det någon annan som drabbats av detta?