Inte än. Har du nåt tips om vilken kontaktväg som har störst chans till utdelning?Har du varit i kontakt med Flying Blue om detta?
Inte än. Har du nåt tips om vilken kontaktväg som har störst chans till utdelning?Har du varit i kontakt med Flying Blue om detta?
Tyvärr inte.Inte än. Har du nåt tips om vilken kontaktväg som har störst chans till utdelning?
Jag har varit i samma situation (ombokad till Swiss vilket ledde till att jag "tappade" två segment). Jag mailade kundtjänst på Flying Blue som ordnade detta utan problem.Inte än. Har du nåt tips om vilken kontaktväg som har störst chans till utdelning?
Finns Tina fortfarande här och läser? Jag har hamnat i en situation där jag känner att jag hamnat lite i kläm på grund av hur Flying Blue fungerar och undrar om det finns nån chans att KLM kan göra undantag för att göra mig på gott humör.
Jag hade i början av december uppnått 24 flighter och hade en tur- och returresa om totalt sex ben inbokad. Guldet som i en liten ask alltså! Sen kom snökaoset på Schiphol och min utresa blev (av KLM) ombokad till LH istället och jag gick miste om tre flighter. Hemresan gick som planerat med KLM/AF och resultatet blev alltså snöpliga 27/30 flighter när året tog slut. Och nu är jag alltså nere på 0/30 igen... känns ganska surt!
Tror inte AF/KLM är aktiva här längre....
Hur som helst, jag råkade ut för i princip samma sak och kontaktade flying blue direkt när jag hade kommit hem via Support and contact | FlyingBlue.com och förklarde att jag på grund av deras ombokning missat de två sista flygningarna som behövdes för att få behålla mitt guld och att jag ville få dem krediterade till mitt konto. Hade svar inom 12 timmar och flygen registrerade. Bra jobbat av Flying Blue, eftersom det då fortfarande var totalt kaos i Amsterdam och att de borde ha fullt upp med att hjälpa sina resenärer där.
Jag har gjort precis så nu och håller tummarna.
Tack för ert stöd, ni som svarat!
Som tidiagre nämnts i tråden så kontakta dem gärna via deras hemsaida - de bruakr vara rätt snabba. Har fått kreditering inom några få dagar vid strul.Inte än. Har du nåt tips om vilken kontaktväg som har störst chans till utdelning?
Jag har varit i samma situation (ombokad till Swiss vilket ledde till att jag "tappade" två segment). Jag mailade kundtjänst på Flying Blue som ordnade detta utan problem.
Ja, ett antal gånger, inkl. när SAS själva re-routat t.ex. med ett direktflyg istället för ett indirekt alternativ. Då har jag alltid fått poäng/segment enligt originalrouting.Jag har aldrig orkat prova själv, men har någon fått till motsvarande med SAS EB utan komplikationer?