Senaste nytt

Avis kampanj 10.000 poäng till Eurobonus. Boka 2-15 januari 2018

Vart ser du detta? Om man utgår från indelningen på avis.com ingår även NZ?
Visa bifogad bild 70915

Asien enligt AVIS, bara de här länderna?
Avis Asia

Den här uppräkningen i en gammal kampanj tyder på att NZ inte ska räknas till Asien
Upp till 10.000 poäng vid hyra från AVIS (15/6 till 31/12 2017) | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resor
2. SAS EuroBonus Extra points promotion is valid for rentals in Europe, The Middle East, Africa, Asia, USA, Canada, New Zealand, Argentina, Brazil and Mexico.

Är det möjligt att hyra bil i tex Linköping och sedan låta någon annan hämta ut den åt mig?

Brorsan bor nästan granne med Aviskontoret samt har gratisparkering. Skulle således bli mycket billigare än att hyra i Stockholm för mig.

• Gilla
Reactions: Gus
Är det möjligt att hyra bil i tex Linköping och sedan låta någon annan hämta ut den åt mig?

Brorsan bor nästan granne med Aviskontoret samt har gratisparkering. Skulle således bli mycket billigare än att hyra i Stockholm för mig.

Ja det borde gå egentligen... Jag har bokat i Uppsala med avlämning på stationen (själva kontoret ligger någon annanstans) och då har jag bara gått och hämtat ut ett kuvert med nyckeln i en hotell-lobby. Eventuellt kanske de borde ha kollat legg, men det gjorde de ej.

Är dessa bokningar avbokningsbara som vanligt?
Normalt är det inga peoblem att av avboka nåmligen. Behöver skapa lite hyror till jobbet osv :D

Tveksamt. Ska han få hämta ut vilen krävs nog att han är additional driver iaf. (Vilket kanske är gratis som EBG el högre?)
Dessa kampanjer är tydligt till EB kunden. Om någon annan då hämtar ut, vad är då ”din koppling”.

Det är ju ”pay later” så man bör behöva vara på plats för at lösa lite pappersexercis?

Om du testar, rapportera gärna hur det gick och om din bror behövde ditt körkort eller inte.

Tveksamt. Ska han få hämta ut vilen krävs nog att han är additional driver iaf. (Vilket kanske är gratis som EBG el högre?)
Dessa kampanjer är tydligt till EB kunden. Om någon annan då hämtar ut, vad är då ”din koppling”.

Det är ju ”pay later” så man bör behöva vara på plats för at lösa lite pappersexercis?

Om du testar, rapportera gärna hur det gick och om din bror behövde ditt körkort eller inte.
Om jag kommer ihåg rätt, man behöver att registrera alla förares (inkl. extra drivers) körkort när man hämtar bilen, är det olika i olika länder?

Toppen