palmen
Moderator
Du blir av med ANA First och SAS Business (samt nedgradering till Business från Tokyo till bang) men får Lufthansa First istället.Kanske inte borde posta detta här men kör ändå. Många här kommer säkert tro att jag inte är riktigt funtad men men, gjort är gjort.
Hade denna härliga bokning:
ARN-FRA LH Business
FRA-HND ANA First
HND-BKK Thai First
//Destination//
BKK-ICN Thai First
ICN-LAX Asiana First
LAX-ARN SAS Business
Dock så hade jag alltid som ambition att flyga Lufthansa First så ville byta. Alla dagar har det funnits tillgänglighet men just den dagen jag vill åka, onsdag om två veckor är det 7 bokade säten av 8 möjliga. En omöjlighet med andra ord. Dock fanns det god tillgänglighet på tisdag om två veckor så gjorde kanske den ödesdigra förändringen till följande eftersom jag har lovat hemmavid att inte vara borta mer än åtta dagar:
ARN-FRA LH Business
FRA-HND LH First med drygt 8 timmar i First Terminal
23 timmar i Tokyo
NRT-BKK Thai Business (United listar A350-900 men alla andra siter 777-300ER????)
En extra dag på destinationen vilket inte är fel.
BKK-ICN Thai First
ICN-FRA Asiana First
FRA-ARN SAS Plus
Finns det andra som skulle gjort som jag eller är jag helt pantad som slängt bort en jorden runt resa?![]()
Litet nedköp om man vill flyga så mycket som möjligt men jag rankar ändå Lufthansa First riktigt högt. Hade nog gjort som du om jag inte hade andra saker att göra på vägen.