Senaste nytt

Kan man få gratis extra förare hos Budget på något sätt?

Maja

Medlem
Avis körde igång med sin kampanj (Avis kampanj 10.000 poäng till Eurobonus. Boka 2-15 januari | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resor som resulterade i att priset skenade utan dess like och dubblerades för vår hyresperiod i sommar.

Tittade därför runt och har fått ner priset hos Budget. De extra 500 EB-poängen jag får där kan kvitta, men frågan är om det går att statusmatcha eller något liknande så att man kan få en extra gratis förare hos Budget?

Någon som har några tips får gärna hojta till!

Flygplats: MIA
Datum: 14-31/7
Bilmodell: 7-sitsig minivan

Avis: 12.450kr
Budget: 1,077.61 USD = ca 8.800kr

Båda är för betalning vid upphämtningen.

Edit: The following must also be at least 25 years of age but are exempt from the additional driver fee and are not required to complete and sign an additional driver form:

Renter's employer or regular fellow employee while on company business
Renter's spouse or domestic partner
Disabled renters who have completed a non-licensed renter form

= Maken blir gratis!

Last edited:
Ja måste vara helt blind, men hur fungerar avbokningsvillkoren hos Budget? Kan inte hittat något alls kring detta. Gissar att det är jag som är totalt blind på båda ögonen efter att ha läst bokningssidor upp och ner halva dagen. :oops::eek:

Så tips kring avbokningsreglerna hos Budget? Vart kan jag läsa dem? Jag är helt blind och kan inte hitta dem.

Tack @Martin Johansson

Enligt dessa villkor så kostar det ingenting att avboka så länge man har valt "betala på plats". Det står inte ens något om man uteblir och inte ens hämtar bilen, vilket jag tycker är lite märkligt...

Toppen