Maja
Medlem
Bokar du via Avis.se då? För via Great Avis deals for EuroBonus members får jag inte upp någon Refunder-länk.Glöm inte 4% återbäring från Refunder
Och du får dina EB-poäng via Avis.se och i kombi med Refunder?
Bokar du via Avis.se då? För via Great Avis deals for EuroBonus members får jag inte upp någon Refunder-länk.Glöm inte 4% återbäring från Refunder
Du lägger in EBX111111111.Någon som minns i vilket format man lägger in sitt EB-nummer hos Avis??
Tillgång och efterfrågan?Minst sagt en aningens irriterad just nu. Har inväntat en kampanj där man får extra poäng och hade kollat upp priset för mina två kommande hyror. En envägshyra från IAD-MIA com då låg på 6516kr. Nu när jag kollade var det 8633kr plötsligt och när jag har kollat bilmodell och går tillbaka för att boka den större modellen så ligger priset plötsligt på 11.385kr!Hur är de ens möjligt?
Sedan hade jag 17 dagar i Miami och den låg tidigare på 5832 och nyss 12.450. Går jag in igen för att boka nu så har väl den gått upp ännu mera.
Blev jäkligt dyrköpta EB-poäng detta. Borde ha bokat när jag kollade priserna för flera veckor sedan och varit nöjda med de 1000 EB jag hade fått då.![]()
Har svårt att se att tillgången och efterfrågan skulle medföra att priset gick upp över 3000kr på samma bil på någon minut.Tillgång och efterfrågan?
Någon som vet hur det fungerar om om är EBG vid bokningstillfället men kommer vara EBD vid själva hyrtillfället? Blir ju fel med EB-numret.Du lägger in EBX111111111.