Senaste nytt

Maldiverna med SAS Eurobonus

Jag försökte nyligen hitta en lösning och kom fram till att det bästa var Lufthansa t o r FRA-BLR och därifrån en köpebiljett med srilankan (via sri lanka). Ser ut att va rätt bra chans att få till first med LH på den sträckan.

Försökte först med FRA-DEL-TRV-MLE där Air India stod för de sista två segmenten, men Air India släpper tydligen extremt sällan platser till Eurobonus.

Försökte aldrig via Singapore eller JNB så det kan jag inte svara på. Tänk på att det blir dyrare om dom nu ens godkänner det (byte i dyrare zon).
Hade du flugit DEL-TRV så hade du åkt på att ordna med visum så kanske lika bra att det inte fanns plats...

squeezen

Medlem
Jag har nog snurrat till det ännu mer, Mahe, dvs seychellerna var det kanske som pratats om via JNB då?

Mahe och Male är ännu lättare att blanda ihop än Mauritius och Maldiverna. Jag ber om ursäkt för felinfo.

Senator

Moderator
Jag har nog snurrat till det ännu mer, Mahe, dvs seychellerna var det kanske som pratats om via JNB då?

Mahe och Male är ännu lättare att blanda ihop än Mauritius och Maldiverna. Jag ber om ursäkt för felinfo.

Tyvärr ser jag ingen rutt den vägen hellre från South African Airways. Mahe är Ethiopian en snabb rutt via Addis, den har jag gjort.

sammyj

Medlem
Kostade 3310kr per person och 120k poäng med 2-4-1 voucher. Osäker på vilken zon det innebär men det kanske något kan tolka av summorna.

Jag hoppas kanske på att kunna boka om i first sen om det skulle hända något i nära anslutning till vi åker :)

sammyj

Medlem
Bra att veta att de godkänner en sådan omväg och att de ser den som reasonable

Resan i sin helhet nedan :)
CFC80C2B-41F4-4978-852F-75E58C022D19.jpeg

Toppen