Senaste nytt

Amex platinum kampanj - gratis första kvartalet

Får man 20k eurobonuspoäng som värvad på Amex Platinum med?
Trodde bara man fick membership rewards poäng!

För min del är det mest för de 20k Eurobonus man får som värvad, samt nån gratis räkmacka på Pontus lounge. Ser inte något annat värde med detta kort som motiverar att betala 6k per år för det. Men så länge det är gratis så är det ju OK.

För min del är det mest för de 20k Eurobonus man får som värvad, samt nån gratis räkmacka på Pontus lounge. Ser inte något annat värde med detta kort som motiverar att betala 6k per år för det. Men så länge det är gratis så är det ju OK.
Det var lite så jag tänkte också. ;)

Har du fått 20k EB-poäng varje gång?

Får återkomma, har inte lagt 20k spend ännu på senaste kortet men ser inte varför jag inte skulle få det, står inget i erbjudandet om att det bara skulle gälla en gång. Den som värvade mig fick 20k.
Det står väl dock någonstans att man inte får ha haft kortet senaste 6 månaderna för att få bonus (eller är det bara för eurobonus-korten).
Ditt system fungerar säkert men tror inte Amex blir direkt imponerade om de kommer på detta kryphål. Så ska man göra detta gör man det på egen risk.

Var kan man kolla om man fått välkomstbonusen på 200 k poäng? Har ingen aning om jag fått dem eller inte och skulle vilja kolla detta..

Logga in på americanexpress.com så syns det där? Jag ser det på första sidan och mina poäng kom in snabbt. Jag loggar in via dator.

Logga in på americanexpress.com så syns det där? Jag ser det på första sidan och mina poäng kom in snabbt. Jag loggar in via dator.

Tack för tipset. Kan se totala poängen jag med men jag vill se historiskt när respektive poäng kom in. Har ingen aning om jag fått poängen eller inte om jag bara ser totalen.Har dålig koll tyvärr.

Toppen