Du kan se det om du loggar in på american express hemsida och klickar på poäng att överföra till höger på sidan.Belic skrev:Har fått in totalt 15 000 poäng(antagligen signing bonusen), men har rekryterat 2st vänner som fick kortet för 2-3 veckor sedan, borde inte värvningspoängen trillat in ännu? Finns det något sätt att se vart poängen kommer ifrån?Klicka för att utvidga...
Du ser väl bara "Tack för ny kortmedlem", inte vilken medlem?aldrighemma skrev:Du kan se det om du loggar in på american express hemsida och klickar på poäng att överföra till höger på sidan.Klicka för att utvidga...
Det är riktigt, men man ser ju skillnaden på sin egen signup bonus och den man får för värvning.AtleFlyg skrev:Du ser väl bara "Tack för ny kortmedlem", inte vilken medlem?Klicka för att utvidga...
Hej,Dantorp11 skrev:Jag har läst igenom forumet lite, men frågar igen för att vara säker: kan man samla på sig 2-4-1 vouchers? Kan man få en per år och ha tre stycken på lager om tre år? Också, vad är högst möjligt sign-up bonus för Premium just nu?Klicka för att utvidga...
Som @jumbooze skriver så har vouchers ett bäst före datum som är vid nyår året efter du tjänar in den. Du kan dock tjäna in 3 stycken år 1 och 3 stycken år 2 (om du har både premium och elite) och på så sätt ha 6 vouchers samtidigt.Dantorp11 skrev:Jag har läst igenom forumet lite, men frågar igen för att vara säker: kan man samla på sig 2-4-1 vouchers? Kan man få en per år och ha tre stycken på lager om tre år? Också, vad är högst möjligt sign-up bonus för Premium just nu?Klicka för att utvidga...
TravelARN skrev:Har precis läst på AmEx hemsida "Handla för minst 10 000 kr under dina 3 första månader och få 5 000 SAS EuroBonus Extrapoäng"Såvitt jag minns så var det 10 000 EuroBonus Extrapoäng som man fick tidigare. Har jag fel?Klicka för att utvidga...
Amex har ett eget sämre erbjudande jmf med värvningserbjudande via länkTravelARN skrev:Har precis läst på AmEx hemsida "Handla för minst 10 000 kr under dina 3 första månader och få 5 000 SAS EuroBonus Extrapoäng"Såvitt jag minns så var det 10 000 EuroBonus Extrapoäng som man fick tidigare. Har jag fel?Klicka för att utvidga...
TravelARN skrev:Ok, fattar nu. Tack!Klicka för att utvidga...
TravelARN skrev:Har precis läst på AmEx hemsida "Handla för minst 10 000 kr under dina 3 första månader och få 5 000 SAS EuroBonus Extrapoäng"Såvitt jag minns så var det 10 000 EuroBonus Extrapoäng som man fick tidigare. Har jag fel?Klicka för att utvidga...
jumbooze skrev:Amex har ett eget sämre erbjudande jmf med värvningserbjudande via länkKlicka för att utvidga...
Impendill skrev:Här är korrekt tråd för värvning till Amex:http://www.businessclass.se/forum/threads/amexvärvning.35654/page-16Klicka för att utvidga...
blobloblo skrev:De 10.000 du tänker på är nog det 12000 man får vid rekrytering.Klicka för att utvidga...
gneken skrev:En frågaSkaffade nyss premiumkortet och betalade en parkering på 15kr men såg snabbt att det gav 0 EB poäng...Vad är det lägsta beloppet jag behöver handla för att få poäng? Med SAS MC kunde man handla för exempelvis 6kr och få 1p.Klicka för att utvidga...
gneken skrev:En frågaSkaffade nyss premiumkortet och betalade en parkering på 15kr men såg snabbt att det gav 0 EB poäng...Vad är det lägsta beloppet jag behöver handla för att få poäng? Med SAS MC kunde man handla för exempelvis 6kr och få 1p.Klicka för att utvidga...
jojan skrev:Konstaterat efter ett år med kortet att det inte vore någon större mening med ett elite kort även om jag spenderat över 300k. Poängen man får efter att ha spenderat 300k är ändå bara tillräckligt för 2 personer i business tur och retur långresa en gång. Vad ska jag då med nästa voucher till?Om elite kortet hade haft priority pass kanske det varit något men connoisseur och det där samt extra 2-4-1 är väl inget vidare för 4k.Klicka för att utvidga...
Jag antar att du missat att det finns fler sätt att få poäng än via kreditkort, som genom att resa till exempel.jojan skrev:Poängen man får efter att ha spenderat 300k är ändå bara tillräckligt för 2 personer i business tur och retur långresa en gång. Vad ska jag då med nästa voucher till?Klicka för att utvidga...