erc
Medlem
Ja - naturligtvis. Glömde att tänka.Om du med intra-europa 2-4-1 menar vouchern från Amex Classic-kortet så är den endast giltig på flygningar med SAS.
Ja - naturligtvis. Glömde att tänka.Om du med intra-europa 2-4-1 menar vouchern från Amex Classic-kortet så är den endast giltig på flygningar med SAS.
Tallin löser detta. Gjorde detta för ett par månader sedan när jag fann en First istället.Kan Tallin avboka en 2-4-1 bokning när man har dem i telefonen och sedan direkt använda den avbokade vouchern/poängen för att boka en ny resa? Eller måste man själv logga in och boka av resan innan man ringer till dem?
Gjorde precis det i lördags. Först gjorde de en avbokning och vouchern använde de direkt till en ny bokning.Kan Tallin avboka en 2-4-1 bokning när man har dem i telefonen och sedan direkt använda den avbokade vouchern/poängen för att boka en ny resa? Eller måste man själv logga in och boka av resan innan man ringer till dem?
Äaven om du väljer annan *A än SAS så brukar det som mest bli 3.500 per person men det sker då i C vi,ket kommer ge familjen massor i semesterjulkänsla (konstigt ord ). Dessutom kommer du trolige aldrig ens hitta economy till sådant pris. Med minst C börjar semestern i Sverige istället för trasslig transport och återhämtning på semesterplatsen. GO FO OTHER *A
C används som förkortning för Business (F = First, Y = Economy för det mesta).tack snälla [@famhanssons för svaret. Som rookie i forumet försöker jag tolka så gott det går. *A ( star alliance ) så långt är jag med. men av " det sker då i C " innebär förstår jag inte, men semesterjulkänsla .. , och avslutande go fo other *A ... Sk ajag tolka det som att det finns flighter med andra än sas som är smartare att ta ?
Det här är fel tråd för förslag på resa. Titta första inlägget i denna tråd och skapa en ny tråd för just hur du vill åka så kan säkert någon hjälpa tillDå fattar jag LITE mera =)... @palmen förslag ? ... har i skrivande stund 70' bonuspoäng men borde väl hinna upp en liten slant innan... tänker jag..
Eller kanske bara är o ringa tallin och se vad dom kan erbjuda...