Ser att det är väldigt få platser till försäljning på SK 0957 Stocholm Miami den 17 dec.
Kan någon bekräfta exakt antal med Expert Flyer?
Nu är allt nollat, inga biljetter finns för försäljning just nu. Jag har svårt att tro att de har 100% beläggning en lördag i december på Köpenhamn - Beijing.Det är nog pga att när man gör en bokning så hamnar alla personer i samma bokningsklass och då kan man som sagt bara boka 4 åt gången. När man bokat för dessa 4 kan det fortfarande vara 4 platser kvar att boka eller så blir det 0 eller någon annan siffra.
Inte för att strö salt i såren, men denna flight är planerad att gå med LN-RKP också, just nu verkar det finnas en hel del platser som ej är tagna i business och plus (även om det inte behöver betyda något egentligen). Kan ju vara så att de inte vill uppgradera folk på denna flight då den är planerad att gå med reservmaskinen.
Visa bifogad bild 69971
Det är nog pga att när man gör en bokning så hamnar alla personer i samma bokningsklass och då kan man som sagt bara boka 4 åt gången. När man bokat för dessa 4 kan det fortfarande vara 4 platser kvar att boka eller så blir det 0 eller någon annan siffra.
Inte för att strö salt i såren, men denna flight är planerad att gå med LN-RKP också, just nu verkar det finnas en hel del platser som ej är tagna i business och plus (även om det inte behöver betyda något egentligen). Kan ju vara så att de inte vill uppgradera folk på denna flight då den är planerad att gå med reservmaskinen.
Visa bifogad bild 69971
Jag förstår inte riktigt detta. Allting var nollat i tisdags, dvs inga biljetter att köpa. Ändå gick min plusgrade igenom. Tråkigt såklart att det inte är nya kabinen.Det är nog pga att när man gör en bokning så hamnar alla personer i samma bokningsklass och då kan man som sagt bara boka 4 åt gången. När man bokat för dessa 4 kan det fortfarande vara 4 platser kvar att boka eller så blir det 0 eller någon annan siffra.
Visa bifogad bild 69971
Kan ju vara så att de översålt ekonomi och måste uppgradera folk till plus och business, då tar de ju gärna betalt istället för att ge bort gratis.Jag förstår inte riktigt detta. Allting var nollat i tisdags, dvs inga biljetter att köpa. Ändå gick min plusgrade igenom. Tråkigt såklart att det inte är nya kabinen.
Yes, återkommer hur det ser ut.Kan ju vara så att de översålt ekonomi och måste uppgradera folk till plus och business, då tar de ju gärna betalt istället för att ge bort gratis.
Eh SAS flyger inte till Singapore. Om du vill fråga ngt om Singapore Airlines så leta efter en tråd om det eller starta en ny.Kör de plusgrade på nya rutten till Singapore? Finns det någon som lyckats än?
Kör de plusgrade på nya rutten till Singapore? Finns det någon som lyckats än?