GOTATH skrev:Nu är vi i Hong Kong. Går jättebra för oss (ironi). Först missade vi ingången till immigration, sen tappade vi bort mig.Nu är vi inne på femte försöket att få tag i en Uber. Den senaste föraren var toanödig så han ville att vi skulle vänta i 20 min på honom.Klicka för att utvidga...
Ska det inte vara Dim Sum Square i Sheung Wan vid kl. 12?DanielKif skrev:@Dr. Milesvill du ut och käka lunch med oss så kom till Mong kok tunnelbanestation vid 12.00.Det ska finnas en 7eleven där.Tappade dig efter landningenKlicka för att utvidga...
Dr. Miles skrev:Ska det inte vara Dim Sum Square i Sheung Wan vid kl. 12?Jag är redan på Hong Kong ön (Central).Klicka för att utvidga...
OK, då tar jag mig till Mong Kok.pqvst skrev:Det blev ändrat.@Kaykayvill ta oss till ett ställe i Mong Kok. Vi är några som ska ta oss dit från Sheung Wan snart.Klicka för att utvidga...
Joakim skrev:Några planer för kvällen som en eftersläntare kan haka på?Klicka för att utvidga...
Är du kvar i loungen eller har du lämnat?Hissen skrev:Då har en ennan eftersläntrare installerat sig på SAS loungen Arlanda T5. Denna tripp till Hong Kong blir efterlängtat avbrott i allt annat resende...Klicka för att utvidga...
Jag har lämnat. Boarding ca. 13:05.mha321 skrev:Är du kvar i loungen eller har du lämnat?Klicka för att utvidga...
Attans då missade jag dig. Själv ska jag till Tokyo, boarding mot cph om 2 min.Hissen skrev:Jag har lämnat. Boarding ca. 13:05.Klicka för att utvidga...