Senaste nytt

Dubbla poäng med SAS Mastercard i januari?

Läser man hela texten står det följande

Om du ansöker om ett SAS EuroBonus Mastercard Premium senast den 8 december 2017, får du både dubbla poäng* på alla köp i januari 2018 och 10 000 Extrapoäng i välkomstbonus, om du gör 3 köp med kortet inom 30 dagar*.

*Gäller inte kontantuttag. Poängen förs över till ditt EuroBonus-konto senast 3 månader efter dina köp, förutsatt att du fortfarande har kortet vid poängöverföringen och inte har haft ett SAS EuroBonus Mastercard Premium de senaste 2 åren.

Den sista delen om att man inte får ha haft det senaste 2 åren för att detta kort ska gälla samt att signa upp före 8 december diskvalificerar nog vi som redan har kortet.
Jag antar att detta erbjudande är riktat till nya medlemmar som skaffar kortet nu även om det inte är helt 100% glasklart i texten.

toppen, blir att saga upp handelsbanken platinum och istället ta detta, bra extrapoäng, dessutom status poäng varje månad. Har haft platinum för PP skull endast, men tycker detta är mer värt pengarna nu, Har lounger nu säkrade via OWE och EBD, flyger aldrig skyteam ändå.

edit: ansökt och beviljat.

Ser att EBD bara betalar 750:- per år, antar att de ser detta på mitt nummer jag reggade I ansökningen? Eller behöver jag anmäla på något vis?
Dras kostnaden på fakturan första månaden?

Toppen