SK903 ska fungera som kodAnton skrev:var inne nyss och kollade, när jag nu skulle boka fungerar inte koden. Någon som vet om den har ändrats?Klicka för att utvidga...
Länken verkar inte fungera heller.palmen skrev:SK903 ska fungera som kodKlicka för att utvidga...
Jag är villig och erkänner - orkar inte läsa hela tråden. Är SAS VIP PLUS inom europa bokningsklass C som ger 2500 poäng enkel väg ink. EBG+ bonusen?Capa skrev:Så VIP PLUS inom EU är fullt återbetalningsbar, precis som en vanlig plusbiljett? Står i första inlägget men ville bara försäkra mig om att det är så, inkl. skatter och allt?Klicka för att utvidga...
Fungerar nu när jag testar med angivet lösenord.Patrik Uldin skrev:Länken verkar inte fungera heller.Klicka för att utvidga...
Testa att rensa webbläsaren på kakor och eller surfa privat har funkat för mig tidigareHomer skrev:Funkade ett tag, men inte längreKlicka för att utvidga...
Jag sökte nu med flyplus funkar för migHomer skrev:Redan testat, olika webläsare också.Funkade för en halvtimme sedan.Klicka för att utvidga...
Funkar intressant nog för mig när jag surfar privat men inte om jag rensar kakor. Hur som helst skönt att det funkar även om det är en lite jobbig work-around.MWi skrev:Testa att rensa webbläsaren på kakor och eller surfa privat har funkat för mig tidigareKlicka för att utvidga...