martin-andersson
New member
Hittar ingen info på hemsidan om dagens now or never. Trodde den gällde till midnatt??
Hoppas inte London eftersom jag bokade det (dyrt!) i tisdags.Remington Steele skrev:Vad blir det idag tror ni?Klicka för att utvidga...
Ja till Tammerfors vill man ju verkligen...Jönsson skrev:Perfekt!Klicka för att utvidga...
När plikten kallar har man inte mycket till val.gdaily skrev:Ja till Tammerfors vill man ju verkligen...Klicka för att utvidga...
Är faktiskt inte världens sämsta ställe. Vi var förbi där med familjen en sommar, väldigt trevligt.gdaily skrev:Ja till Tammerfors vill man ju verkligen...Klicka för att utvidga...
igelkotten skrev:Hoppas på något så tråkigt som Oslo och London från Stockholm!Klicka för att utvidga...
!!!igelkotten skrev:Hoppas på något så tråkigt som Oslo och London från Stockholm!Klicka för att utvidga...
+1Kronholm skrev:Jag lyckas bara få fram "Kampanjen börjar igen på torsdag kl 18" Ingen annan med detta problem?Now or never - SASKlicka för att utvidga...
+1Kronholm skrev:Jag lyckas bara få fram "Kampanjen börjar igen på torsdag kl 18" Ingen annan med detta problem?Now or never - SASKlicka för att utvidga...