Senaste nytt

Business class check-in med Eurobonus Silver?

Rätta mig om jag har fel, men står det inte "First Class, EuroBonus Guld, Star Alliance Guld" på disken längst till höger på T4 på ARN? Då är det ju inte formellt någon business class checkin. Inte för att det finns någon First Class på SAS inrikes, eller på SAS öht. Men har för mig att det är så det står, eller var det bara förr i tiden?

Jo, det stämmer. Formellt finns ingen business check-in eller business bagage drop för SAS i terminal 4 på Arlanda utan det finns bara en särskild incheckningsdisk för EBG/Star Gold.

Bump. Är EBS och undrar om jag kan ta med mitt ressällskap till business-incheckningen på Arlanda T5 även fast vi inte reser på samma bokning? Hon har själv ingen status.

Bump. Är EBS och undrar om jag kan ta med mitt ressällskap till business-incheckningen på Arlanda T5 även fast vi inte reser på samma bokning? Hon har själv ingen status.
Är det samma flygning på SAS-metall så borde det inte vara något problem alls. Jag hade helt enkelt bara gått fram och sett självsäker ut som att det var hur naturligt som helst, vilket det ju också borde vara :)

Är det samma flygning på SAS-metall så borde det inte vara något problem alls. Jag hade helt enkelt bara gått fram och sett självsäker ut som att det var hur naturligt som helst, vilket det ju också borde vara :)

upload_2017-10-20_21-37-21.png

Toppen