Senaste nytt

EuroBonusinsamling till en cancersjuk vän och forummedlem

Status
Stängd för vidare inlägg.
@Resenären skulle bara kolla efter samtal med SAS att du använde samma länk för Sverige för både dig själv samt din fru?

Det har jag missat fullständigt. Har skickat poängen via den vanliga vägen och fick betala varje gång vi gjorde det (det var från flera konton). Men det var mitt fel, jag borde ha läst noggrant. Och vi ångrar inte ett enda öre vi betalat. Hoppas att du Jessica kommer att få en fin resa!

Det har jag missat fullständigt. Har skickat poängen via den vanliga vägen och fick betala varje gång vi gjorde det (det var från flera konton). Men det var mitt fel, jag borde ha läst noggrant. Och vi ångrar inte ett enda öre vi betalat. Hoppas att du Jessica kommer att få en fin resa!

Det var mycket fint av dig och din familj.

Nu har även jag pytsat in 5000 poäng. Och passat på att köpa ett Rosa Band.

@Senator, jag försökte med barnens konton också men dom saknar användarnamn. Jag tror att nya konton (barnens konton är kanske 3-4 år gamla) inte får något användarnamn, utan inloggning sker med EB-nummer eller e-post. Och inloggning med något annat än användarnamn fungerade inte, precis som du skrev.

@Senator, jag försökte med barnens konton också men dom saknar användarnamn. Jag tror att nya konton (barnens konton är kanske 3-4 år gamla) inte får något användarnamn, utan inloggning sker med EB-nummer eller e-post. Och inloggning med något annat än användarnamn fungerade inte, precis som du skrev.

Alla våra barns konton har sitt eget unikt användarnamn. Det är du själv som kan fixa det på SAS Eurobonus sida. Ganska enkelt också.

Det låter ju lovande! Men var gör jag det? Under profilinställningar hittar jag inget användarnamn eller hur man skulle kunna ändra/lägga till ett?
Vi hade för 3 år sedan samma situation som ni. Nu kommer jag inte riktigt ihåg vad exakt vi gjorde och dessutom hade SAS en annan sida då, men jag lovar jag ska titta på det. Annars om det är bråttom så kan du ringa SAS så hjälper de dig. Men jag är säker på att det går att fixa kontot i efterhand.

Nu har även jag pytsat in 5000 poäng. Och passat på att köpa ett Rosa Band.

Om man inte har valt ett användarnamn är det stor chans att det är mailadressen som är användarnamnet.
Antingen kan man se detta i mobilappen, eller följa instruktionen från @Tonton

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen