Karl Pedal
Medlem
Milano är perfekt för en skidresa i feb/mars!
Finns ju inget som säger att Now or Never ska vara billigare än andra kampanjer som varit för 2 månader sedan.Fast för min tänkta vecka (sö-må) var det bättre pris under "En miljon billiga resor" i augusti.
Visa bifogad bild 68200
I reklamvärlden nej men "Nu eller aldrig" borde väl innebära närapå oslagbara priser som "aldrig" återkommer.Finns ju inget som säger att Now or Never ska vara billigare än andra kampanjer som varit för 2 månader sedan.
Milano går att få för ca 1000 kronor nu på kampanjen, men det gäller såklart inte alla dagar.
Fast för min tänkta vecka (sö-må) var det bättre pris under "En miljon billiga resor" i augusti.
Visa bifogad bild 68200
Det var kanske så att det fanns bra pris men du var på "Never" sidan.I reklamvärlden nej men "Nu eller aldrig" borde väl innebära närapå oslagbara priser som "aldrig" återkommer.
Bra tips, tackar! Den här gången är det dock Canazei i just Dolomiterna som eventuellt är aktuellt (kompisar som redan bokat charterRekommenderar starkt Malpensa (MXP) om du ska till de flesta delar av alperna (förutom östra alperna, t.ex. Dolomiterna) eftersom du sparar en timmas bilfärd och slipper åka genom Milano!
Exempelvis är det bara med hyrbil ca 2h till Cervinia, 2h till Courmayeur, ~2,5h till Zermatt/Täsch, 2½h till Andermatt, 2h till Monterosa/Champoluc/Alagna, osv. Dessutom har Malpensa otroligt prisvärda hyrbilar under vintern eftersom det är lågsäsong för biluthyrningen då.
Observera att man ofta inte får vinterdäck när man hyr bil i Italien, man får förlita sig på snökedjor om det blir vinterväglag. Å andra sidan så är vägarna väldigt bra, generellt.
Det finns priser från Kalmar i systemet i alla fall. Om det går att boka på SAS webbsida är en annan sak dock...magost skrev:För min del ser mer ut som "never" då bokningssidan tycker att 0kr är både min & max pris, och man kan inte ändra(Gäller ARN inte Kalmar)
Högre intjäning i Plus?Det är mera poäng i plus efter nyår.
Jag märkte det nu när jag boka i NoN.
Jag har inte sett ngn tråd här än, är det ngt jag har missat??