Senaste nytt

Now or never (Kampanj på torsdagar)

Milano är perfekt för en skidresa i feb/mars!
Fast för min tänkta vecka (sö-må) var det bättre pris under "En miljon billiga resor" i augusti.o_O
20171012_185041.jpg

Finns ju inget som säger att Now or Never ska vara billigare än andra kampanjer som varit för 2 månader sedan.
Milano går att få för ca 1000 kronor nu på kampanjen, men det gäller såklart inte alla dagar.
I reklamvärlden nej men "Nu eller aldrig" borde väl innebära närapå oslagbara priser som "aldrig" återkommer.

Tycker bara det är intressant att jämföra priserna och spara för framtida bruk.

Fast för min tänkta vecka (sö-må) var det bättre pris under "En miljon billiga resor" i augusti.o_O
Visa bifogad bild 68200

Rekommenderar starkt Malpensa (MXP) om du ska till de flesta delar av alperna (förutom östra alperna, t.ex. Dolomiterna) eftersom du sparar en timmas bilfärd och slipper åka genom Milano!
Exempelvis är det bara med hyrbil ca 2h till Cervinia, 2h till Courmayeur, ~2,5h till Zermatt/Täsch, 2½h till Andermatt, 2h till Monterosa/Champoluc/Alagna, osv. Dessutom har Malpensa otroligt prisvärda hyrbilar under vintern eftersom det är lågsäsong för biluthyrningen då.
Observera att man ofta inte får vinterdäck när man hyr bil i Italien, man får förlita sig på snökedjor om det blir vinterväglag. Å andra sidan så är vägarna väldigt bra, generellt.

Rekommenderar starkt Malpensa (MXP) om du ska till de flesta delar av alperna (förutom östra alperna, t.ex. Dolomiterna) eftersom du sparar en timmas bilfärd och slipper åka genom Milano!
Exempelvis är det bara med hyrbil ca 2h till Cervinia, 2h till Courmayeur, ~2,5h till Zermatt/Täsch, 2½h till Andermatt, 2h till Monterosa/Champoluc/Alagna, osv. Dessutom har Malpensa otroligt prisvärda hyrbilar under vintern eftersom det är lågsäsong för biluthyrningen då.
Observera att man ofta inte får vinterdäck när man hyr bil i Italien, man får förlita sig på snökedjor om det blir vinterväglag. Å andra sidan så är vägarna väldigt bra, generellt.
Bra tips, tackar! Den här gången är det dock Canazei i just Dolomiterna som eventuellt är aktuellt (kompisar som redan bokat charter:rolleyes: o jag som får avvakta om jag får sällskap eller åka själv).

magost skrev:
För min del ser mer ut som "never" då bokningssidan tycker att 0kr är både min & max pris, och man kan inte ändra :( (Gäller ARN inte Kalmar)
Det finns priser från Kalmar i systemet i alla fall. Om det går att boka på SAS webbsida är en annan sak dock...

För din information,
Fare basis av billigaste Now or never enkelbiljett: OSOLIGHT
Fare basis av billigaste Now or never returbijett: OSRLIGHT

Edit. jag var inloggad när jag boka efter nyår så du låg EBG bonus med redan.
Jag har aldrig sett det förut. Blir så när man är ny i Eurobonus

Last edited:
Toppen