Ludvig Skalme
Medlem
Finns det någon lista med alla Lufthansa First destinationer där det listas avgångstid, ankomsttid, maskin osv?
@Ludvig Skalme vet ej om denna fortfarande stämmer
Visa bifogad bild 68045
Tror iaf Sao Paulo är borta.
Fel av mig! Vet inte hur det är med övriga avgångar i ovan listaSao Paulo är borta? Sao Paulo är inte borta! Den lär inte försvinna heller. En oerhört viktig destination, så inget LH släpper i första taget. Oftast 747-8 på Guarulhos-linjen.
Alla 340-600 avgångar saknas i listan.@Ludvig Skalme vet ej om denna fortfarande stämmer
Visa bifogad bild 68045
Tror iaf Sao Paulo är borta.
Yes denna var bara för A380 & 747-8Alla 340-600 avgångar saknas i listan.
Inga avgångar från München som listas heller så inte helt komplett men tror det som listas är kvar i alla fall.
Finns det något enkelt sätt att veta vilka dagar FRA-GIG flygs med 747-8 istället för 747-400? Jag rekar också efter en resa i jan/feb till Rio med hemresa från Buenos Aires och vill ju planera utifrån att det finns en chans att få till FSao Paulo är borta? Sao Paulo är inte borta! Den lär inte försvinna heller. En oerhört viktig destination, så inget LH släpper i första taget. Oftast 747-8 på Guarulhos-linjen.
Däremot försvinner F (på vissa avgångar) på Rio de Janeiro som ersätts med en 747-400. Dock varierar det, så vissa dagar trafikeras fortsättningsvis linjen med en 747-8 och har då First.
Sökning på ExpertFlyer, kanske?Finns det något enkelt sätt att veta vilka dagar FRA-GIG flygs med 747-8 istället för 747-400? Jag rekar också efter en resa i jan/feb till Rio med hemresa från Buenos Aires och vill ju planera utifrån att det finns en chans att få till F![]()
Kan man göra en sökning på det sättet där? När jag är är inne på Expertflyer så hittar jag bara sökningar där jag måste speca exakt datumSökning på ExpertFlyer, kanske?
Finns det något enkelt sätt att veta vilka dagar FRA-GIG flygs med 747-8 istället för 747-400? Jag rekar också efter en resa i jan/feb till Rio med hemresa från Buenos Aires och vill ju planera utifrån att det finns en chans att få till F![]()