Taggen
Medlem
Absolut, så är det men duken hade varit trevlig att ha.
Jag skall testa nästa gång att ha med mig en egen tror jag. Får säkert skumma blickar men det får gå. Finns säkert billiga på Hemtex som inte tar någon plats i handbaggaget.
Absolut, så är det men duken hade varit trevlig att ha.
Lysande idé.Jag skall testa nästa gång att ha med mig en egen tror jag. Får säkert skumma blickar men det får gå. Finns säkert billiga på Hemtex som inte tar någon plats i handbaggaget.
+1 på den alltså!Lysande idé.
Kanske något för bc att ta upp till och med? En gång i tiden baggage taggar, nu en personlig bordsduk anpassad till tray table storlek!![]()
Lysande idé.
Kanske något för bc att ta upp till och med? En gång i tiden baggage taggar, nu en personlig bordsduk anpassad till tray table storlek!![]()
Visa bifogad bild 68059
Dagens frukost till HEL.
På vilket sätt är kaffeautomaten ohygienisk? Förutom att knapparna förmodligen har en del baciller (som gåt att värja sig mot med handsprit eller genom att torka av maskinen regelbundet). Inget jag har tänkt på måste erkännas.Det bygger immunförsvarDet och kaffeautomaten på jobbet =}
Det ska vara en riktig rutig fransk picknickduk som du tar fram ur innerfickan och snärtar ut i luften innan du mjukt lägger ut den på bordet. Därefter tar du fram din vita linneservett och fäster den i skjortkragen. Du får gärna ha ett par dukklammrar ockdå, som du fäster duken i bordet med.jodå. van med det där. Enda variation är bakterieinnehållet faktiskt. superidé att ta med sig egen dukKanske träningsduken som jag brukar ha med mig i väskan min duger.