011430121
Medlem
Jag fick den på Haneda till Bangkok för en månad sedan.Har Thai kvar några 747or med den gamla F-produkten? Den med 10 stolar.
Jag fick den på Haneda till Bangkok för en månad sedan.Har Thai kvar några 747or med den gamla F-produkten? Den med 10 stolar.
Jag flyger samma sträcka nästa månad och efter ett flygplansbyte ser det nu ut att vara gamla kabinen.Jag fick den på Haneda till Bangkok för en månad sedan.
Hur ser stolarna ut på B747?
På United står det bara B747 och när jag googlar hittar jag flera olika alternativ beroende på vilken 747 det är.
Det är MUC-BKK och BKK-HKG I februari som det gäller.
Jag har hittat denna tråd där det bifogats bilder: Bangkok-Hong Kong Thai First med B747 eller A380 | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resor
Men hur ska man veta om man får "gamla kabinen" eller "retrofit kabiben"?
Hur ser stolarna ut på B747?
På United står det bara B747 och när jag googlar hittar jag flera olika alternativ beroende på vilken 747 det är.
Det är MUC-BKK och BKK-HKG I februari som det gäller.
Jag har hittat denna tråd där det bifogats bilder: Bangkok-Hong Kong Thai First med B747 eller A380 | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resor
Men hur ska man veta om man får "gamla kabinen" eller "retrofit kabiben"?
Du kommer tyvärr inte att veta innan du har klivit ombord, för att THAI är känd för sista minuten ship change.Jag har samma problem med rutten BKK-SYD. Får fram ett gäng olika stolar och bilder. Någon som vet om det är nya eller gamla kabinen? Vi ska åka upper deck.
Det får bli vad det blir Tack för svaret!Du kommer tyvärr inte att veta innan du har klivit ombord, för att THAI är känd för sista minuten ship change.
Upper deck är enbart businessclass och där är stolarna desamma oavsett om det är 747 eller 744.Jag har samma problem med rutten BKK-SYD. Får fram ett gäng olika stolar och bilder. Någon som vet om det är nya eller gamla kabinen? Vi ska åka upper deck.
Upper deck är enbart businessclass och där är stolarna desamma oavsett om det är 747 eller 744.