Sa de verkligen Oktober 2017?Informationen från i somras gör gällande att i oktober ska det vara möjligt att boka enkelresor, open jaw, mixade bokningsklasser osv. med Fly Premium.
Har någon hört nåt mer om detta?
Sa de verkligen Oktober 2017?
...enligt planerad utveckling.
...enligt planerad utveckling.
Nja, jag är skeptisk till att det implementeras nu i helgen infalla fall, eftersom det inte sagts något mer om det alls.
Det var ju SEB Kort som skrev det där - de kanske inte har tillräcklig erfarenhet av SK IT för att inse att man aldrig ska ange årtal på saker man lovar.....enligt planerad utveckling.
Nja, jag är skeptisk till att det implementeras nu i helgen infalla fall, eftersom det inte sagts något mer om det alls.
Jag kan boka en enkel till USA i SAS Plus till priset av Ekonomi, via Fly Premium. Men trots att jag har kvalificerat mig till den högsta Fly Premium-nivån med råge går det fortfarande inte att boka en enkel i Business till "ekonomipris".Informationen från i somras gör gällande att i oktober ska det vara möjligt att boka enkelresor, open jaw, mixade bokningsklasser osv. med Fly Premium.
Har någon hört nåt mer om detta?
Snygg bugg! Innebär ju att det blir billigare att köpa två enkelresor eftersom felet inte inträffar vid bokning av tur&retur.Business verkar inte gå nej, men däremot ser det ut som att man får rabatt även på resor i Go... 24k istf 36k på ARN-ORD enkel resa.