Skandal! In med en EU261/2004 claim genast!Har de börjar slarva med ankorna?! Tidigare stod det Lufthansa First Class Terminal på de som man fick i terminalen, men nu verkar de köra de vanliga ankorna med Services på istället för Terminal. Det går utför...
Förra året fick vi i juli fick vi "Services" i år i augusti fick vi "Terminal", så från vårt perspektiv har det gått uppför...Har de börjar slarva med ankorna?! Tidigare stod det Lufthansa First Class Terminal på de som man fick i terminalen, men nu verkar de köra de vanliga ankorna med Services på istället för Terminal. Det går utför...
Snygg rapport, ser ut att vart en riktigt trevlig tripp!
Visa bifogad bild 67353
Hur länge sedan är "tidigare"? Besökte FCT första gången 2014, och sen dess har jag bara fått ankor som det stått Services på.Har de börjar slarva med ankorna?! Tidigare stod det Lufthansa First Class Terminal på de som man fick i terminalen, men nu verkar de köra de vanliga ankorna med Services på istället för Terminal. Det går utför...
Jag kollade igenom lite gamla ankor nu, och senast för några månader sedan fick jag med terminal på. Och ser att jag även fått terminal-ankor i någon av loungerna dessutom. Så det verkar vara lite blandad kompott #duckgateHur länge sedan är "tidigare"? Besökte FCT första gången 2014, och sen dess har jag bara fått ankor som det stått Services på.
ber om ursäkt ifall jag lägger detta i fel tråd men var kan jag läsa mer om att eurobonus har "släppt" på reglerna? kan man fortfarande boka en sådan här resa?
Nej Det går inte längre
Som någon som flugit jorden runt i F så kan jag säga att det inte är routingen man ska hänga upp sig på - att åka jorden runt är en grej i sig, men det låter betydligt roligare än det faktiskt är. Ska man göra något sådant ska det vara platserna som man besöker man ska fokusera på imho.Det var ju tråkigt, ser ut som en helt magisk routing.