Senaste nytt

5000 Avios välkomsbonus & 1:a året gratis BA Visa, sök senast 14 april

Har kvar mitt BA visa. Samlar dock mest via Amex nuförtiden då växlingskursen blivit dålig och 2-1 kostar 500k. Siktar ändå på att inom 2 år kunna besöka Concorde room för tredje gången på poäng.

Nu har de sockrat erbjudandet lite, utöver 5000 Avios får man en rabattkod

1. A flight discount of 10% applies to new British Airways Visa Card holders who’ve taken up the card between 01 September and 30 September 2017. The flight discount is per person to a maximum of 9 people in the same booking. Flights must be marketed and operated British Airways flights booked on BA.com by 31 March 2018 for travel by 31 October 2018. Discount of 10% is inclusive of taxes, fees and charges. One single-use discount code valid per customer. Eligible to be used on single or return journeys on routes between Sweden and the UK only. BA cabins available for this offer are Euro Traveller and Club Europe.

Collecting Avios with credit cards | Executive Club | British Airways

Plus, we’ll give you a welcome bonus of 5,000 Avios the first time you use your card, when you successfully apply for a card before 30 September 2017.

Då var det dags att ta ställning.
Mina Visa-kort ryker nu när jag byter bank. Och då finns väl inte så många alternativ kvar. Däremot är det väl knappast någon idé att använda sådant för köp av en väldigt massa byggvaror ? För man hade väl en hög nivå för sitt 2-4-1 i jämförelse med Eurobonus MC

Definitivt sämsta kortet när det gäller att samla poäng. Enormt hög spendering för att komma åt 2-4-1. När man väl har fått en voucher är möjligheterna att nyttja den urdålig eftersom det sällan finns platser. Det kan finnas platser för två personer med avioser men om man applicerar vouchern finns det plötsligt inga platser.

• Gilla
Reactions: Gus
Förutom välkomstbonusen och rabattkoden är enda anledningen till att skaffa kortet att man inte tjänar Avioser på annat sätt
och vill hålla Avioserna vid liv
och/eller vill kunna boka Reward Flight Saver (krävs att man tjänat en Avios var 12:e månad för detta).

Last edited:
Nu har de sockrat erbjudandet lite, utöver 5000 Avios får man en rabattkod

1. A flight discount of 10% applies to new British Airways Visa Card holders who’ve taken up the card between 01 September and 30 September 2017. The flight discount is per person to a maximum of 9 people in the same booking. Flights must be marketed and operated British Airways flights booked on BA.com by 31 March 2018 for travel by 31 October 2018. Discount of 10% is inclusive of taxes, fees and charges. One single-use discount code valid per customer. Eligible to be used on single or return journeys on routes between Sweden and the UK only. BA cabins available for this offer are Euro Traveller and Club Europe.

Collecting Avios with credit cards | Executive Club | British Airways

Plus, we’ll give you a welcome bonus of 5,000 Avios the first time you use your card, when you successfully apply for a card before 30 September 2017.

Men det är inte gratis första året längre, eller missar jag något?

Toppen