Senaste nytt

SAS gold lounge Kastrup CPH.

Agö

Medlem
Vilken tid tas maten bort ungefär? Jag lämnar Swedbank Stadion runt 19.20 typ.
Du kan räkna med att den tas bort 1,5-2h innan. Från arenan tar det väl cirka 45 min med lite väntetid på Triangeln. Du borde vara där senast 20:30. Det är på håret men har du tur kan det finnas kvar.
 

Ricci

Medlem
Du kan räkna med att den tas bort 1,5-2h innan. Från arenan tar det väl cirka 45 min med lite väntetid på Triangeln. Du borde vara där senast 20:30. Det är på håret men har du tur kan det finnas kvar.
@Agö, du kommer väl gå på samma match som @Ludvig Skalme? :)
Det är väl runt 18min körtid från Triangeln så du bör hinna med 19:36 tåget.
Men om du tycker matchen är tråkig så finns tidigare tåg;).

Edit: Tågtider.
upload_2017-9-9_18-39-44.png
 
Lycka till men än viktigare är bortaseger i matchen !
Helt rätt! 3 poäng idag och nästkommande söndagsr vore fantastiskt!

Kan du inte se matchen via någon onlinetjänst så att du kan sitta i loungen redan från lunchtid?
Haha, nej. Fotboll ska ses på plats. Har sett alla matcher live hittils, så satsar på 100% i år.

Det brukar finnas chokladflarn nästan närsomhelst på dygnet när det är öppet, så det går alltid att äta sig mätt.
Det får duga isåfall, tack för svar!
 

Hachans

Medlem
Helt rätt! 3 poäng idag och nästkommande söndagsr vore fantastiskt!


Haha, nej. Fotboll ska ses på plats. Har sett alla matcher live hittils, så satsar på 100% i år.


Det får duga isåfall, tack för svar!

Jag flög 22.50-avgången i fredags, i loungen fanns det då gott om bröd och ost, grönsaker med dipp och liknande. Såg ingen varm mat men jag var så jäkla mätt efter mitt loungebesök i Frankfurt att mat inte stod på mitt schema!

Förvånansvärt mycket folk för en fredagskväll dock. Väldigt mysigt med brasan!
 
Toppen