Vilken flygplats?Är det ngn som ska hem den 12:e november som kan gästa in i loungen?![]()
Lägg in en rad i lounge meeting tråden när det närmar sigÄr det ngn som ska hem den 12:e november som kan gästa in i loungen?![]()
Sorry, HKGVilken flygplats?
Vi tar hunden! Har en flat och en golden och de skulle gilla besökKliar riktigt i fingrarna att boka resa till Hong Kong, men måste bara ordna hundvakt...
Edert ord äro lag o högvälborne moderator!Boka nu, du kommer säkert ångra dig inom 24h och bokar då av... Said no one ever![]()
Haha, inte ens jag har bokat något sådant. Tar alltid en natt i Hong Kong när jag får sug att åka till Hong Kong.Ed
Edert ord äro lag o högvälborne moderator!
Arlanda-Hong Kong för 3172 SEK 18-19/11. Förhoppningsvis inga problem med 2 timmar från landning till takeoff enligt http://www.businessclass.se/forum/t...e-run-baspoäng-tråd.4840/page-187#post-651212
Var lättare att sälja in till fru Nikje med minimal frånvaro, dessutom lägre utgifter utan transport, mat, hotell etc. Får bli ett test helt enkelt men det är 23 timmar kvar..Haha, inte ens jag har bokat något sådant. Tar alltid en natt i Hong Kong när jag får sug att åka till Hong Kong.