Allt är relativt vad det gäller extremtTycker att jag flyger ganska mycket med 55-60 flighter per år men är en glad amatör här
![]()
Jag tycker jag flyger lite numera när det blir under 200 flighter/år...Allt är relativt vad det gäller extremtTycker att jag flyger ganska mycket med 55-60 flighter per år men är en glad amatör här
![]()
Stannar du någonstans eller är det bara en liten utflykt?En härlig resa framför mig,
ARN-CDG i C med SK
CDG - YUL i C med AC
YUL - ORD i C med AC
ORD - ICN i C med OZ
ICN - TPE i C med TH
TPE - BKK i C med BR
BKK - VIE i C med BR
VIE - ARN i C med OS
Har en känsla av att det åtminstonde blir ett stopp i ICN, men det är bara min gissning..Stannar du någonstans eller är det bara en liten utflykt?
Kanske inte ens kvalar in som amatör ens men lovar att jag ska bättra migJag tycker jag flyger lite numera när det blir under 200 flighter/år...
Ja då blir det onekligen en del flighter på ett årAbsolut, men jag får ju jämföra med mot vart jag brukar ligga
Vissa månader har jag mellan 15 och 20 flighter och då är det klart att det tickar på!
Ingen veckopendling men det är mycket resor till samma destinationer just nu!
Stannar några dagar i ICN.. Dags att träffa frugans föräldrar och lite vänner.. och kanske en vän från Svedala som är ute på resa..Stannar du någonstans eller är det bara en liten utflykt?
Grattis, har du en eller två biljetter, förmodar att det är en bonusresa.Arn-Fra-Eze LH F på fredag!