MrDollar
Medlem
Jag flyger cph-arn 15/9 och sen arn-cph 17/9 på kvällen. måste vara i Sthlm 16/9 på kvällen och även dagen 17/9Du har väl den den 15:e? och nu är det start den 16...
Jag flyger cph-arn 15/9 och sen arn-cph 17/9 på kvällen. måste vara i Sthlm 16/9 på kvällen och även dagen 17/9Du har väl den den 15:e? och nu är det start den 16...
Din bästa chans står i att välja en avgång som trafikeras med en Boeing. Dessa plan är baserade i Stockholm eller Oslo. Men som sagt, du kan få en Boeing med Oslo-piloter...Okej :-/
Redan bokat och det är givetvis A320-200 Sharklets (neo?) Har dock varje gång jag åkt nu haft svensk besättning på arn-cph och dansk på cph-arnDin bästa chans står i att välja en avgång som trafikeras med en Boeing. Dessa plan är baserade i Stockholm eller Oslo. Men som sagt, du kan få en Boeing med Oslo-piloter...
Neon är också baserad i Stockholm vad jag vet. Däremot inte övriga airbus.Redan bokat och det är givetvis A320-200 Sharklets (neo?) Har dock varje gång jag åkt nu haft svensk besättning på arn-cph och dansk på cph-arn
Lycka till!Redan bokat och det är givetvis A320-200 Sharklets (neo?) Har dock varje gång jag åkt nu haft svensk besättning på arn-cph och dansk på cph-arn
Hmm.. Tack!Lycka till!
Ha. De första var det och sedan har jag inte hållit koll.