Senaste nytt

Utveckling av nya tjänster med api.flysas.com

MrDollar

Medlem
Det finns ju om inte annat en fördröjning -- det är inte data som uppdateras live. Så de kan ha funnits men vara borta nu...
Märkte det häromdagen. Använde den sidan för att boka arn-ewr-arn och våra platser låg som tillgängliga typ 12 timmar innan dom försvann efter jag bokat dem.
 

LSH

Medlem
Nej det var min poäng. Det finns biljetter på Travelhacks men inget på SAS. Jag förstår att det inte är livesökning på Travelhacks. Hur ofta uppdateras den?
Olika för olika sökningar. Spöken (falska positiv) kan leva upp till 24h för business. Längre för Plus och Go som inte är huvudsyftet med sajten. För musmarkören över raden du tänker boka så ser du när informationen hämtades.
 

Dr. Miles

Expert
Finns det någon felkälla bakom Travelhacks sidan? Jag kollar tex CPH-BOS-CPH i juni, tex 10-24 juni utan att hitta några businessbiljetter.
Nej det var min poäng. Det finns biljetter på Travelhacks men inget på SAS. Jag förstår att det inte är livesökning på Travelhacks. Hur ofta uppdateras den?

För mig finns det 4 lediga platser i SAS Plus både på Köpenhamn->Boston 10 juni 2018 och på Boston->Köpenhamn 24 juni 2018 som det står på Travelhacks webbsida.
Har du kollat "rätt" kabinklassen på Travelhack?

Screenshot20170904 01 SK.png

Kod:
CPH-BOS
Date	Plus	Business
10/06	4	0
Kod:
BOS-CPH
Date	Plus	Business
24/06	4	0
 
För mig finns det 4 lediga platser i SAS Plus både på Köpenhamn->Boston 10 juni 2018 och på Boston->Köpenhamn 24 juni 2018 som det står på Travelhacks webbsida.
Har du kollat "rätt" kabinklassen på Travelhack?

Visa bifogad bild 67158
Kod:
CPH-BOS
Date    Plus    Business
10/06    4    0
Kod:
BOS-CPH
Date    Plus    Business
24/06    4    0

Det verkar vara businessbiljetter lephantome är ute efter och det lyckas inte jag heller hitta den dagen.
 
Toppen