Samma som förra veckan fast purjolöksoppa istället för tandoorisoppa den här gången i SAS Gold loungen i Oslo idag.Dr. Miles skrev:De serverar bl a spicy salmon (laxröra), köttbullar i tomatsås och tandoorisoppa på SAS Gold loungen i Oslo idag.Klicka för att utvidga...
@011430121 ping skynda skyndaJonas C skrev:Regnbågen lyser med sin frånvaro idag, men istället bjuds det på skagenröra och pasta i SAS Gold Lounge T5.Klicka för att utvidga...
Åkte från T2 på fredagen.olo skrev:Skagenröra alert, Arlanda T5! Men jag ser inte@011430121någonstans?!Btw, Skagenröra till pulled pork, är det en Stockholmsgrej, som inte har nått ut till oss lantisar än..?Klicka för att utvidga...
Bra där! Snart håller dem kanske toppklassM@GNÜS skrev:Just när jag postade kom personalen med is från andra loungenServicenivån går uppåt!Klicka för att utvidga...
Taggen skrev:I SAS Gold Lounge serverades idag kallrökt lax med div. Grönsaker och quorn Chili con Carne som varmrätt.Klicka för att utvidga...
"om inte ett djur har dött så är det inte en måltid" ;-)ResenärenLars skrev:Inte ofta det serveras vegetarisk varmrätt i SAS loungerna så jag var tvungen att ta två gånger idag. Hoppas att SAS fortsätter med det. Gärna både en vegetarisk och en icke-vegetarisk varje dag, men om det inte går så kanske de åtminstone kan öka frekvensen på de vegetariska rätterna.Klicka för att utvidga...