Senaste nytt

18.000 Avios för €160 (8,5 öre/st) via AerClub

Ser ju ut some en bra deal, jag kollade dock Terms and Conditions och där står det att man skall få en Avios Voucher inom 3 veckor som sedan skall claimas online senast den 30e Juni 2017

Har skickat ett mail till Reach Home Delivery för att kolla om detta datum är rätt, återkommer när jag får ett svar.

UPDATE

Thank you for contacting Reach Home Delivery.

The Avios Voucher will be issued to you within 28 days of sign up.

yes there was a typo on our site.

You will still be able to redeem your points

Last edited:
AerClub är lojalitetsprogrammet för Aer Lingus för de som undrar.

Man ska kunna kreditera dessa avios direkt till BA via Page not found - Avios -- man ska alltsa inte behova ga vagen via AerClub.

AerClub är ju inget fristående utan = Avios.com, så bara att använda samma lösenord och Combine My Avios på BAEC

och ett Avios.com konto måste ju alla som har minsta lilla intresse av att samla Avioser ha.

Last edited:
Öh, AerClub är ju = Avios.com, bara att använda samma lösenord och Combine My Avios på BAEC

och ett Avios.com konto måste ju alla som har minsta lilla intresse av att samla Avioser ha.
Jaha, da har jag kanske missforstatt det. Hade fatt for mig att AerClub var ett lojalitetsprogram likt BAEC och IberiaPlus dar Avios ar valutan.

Oavsett sa tror jag att man kan skicka dessa Avios direkt till BA istallet for att forst lagga dem hos AerClub/Avios.com (om det nu ar samma sak) for att sedan overfora dem till BA.

Jaha, da har jag kanske missforstatt det. Hade fatt for mig att AerClub var ett lojalitetsprogram likt BAEC och IberiaPlus dar Avios ar valutan.

Stämmer, men det är samtidigt ett Avios.com konto, öppnar du ett AerClub konto så får du också ett Avios.com konto.

Som framgick av IAG kapitalmarknadsdag ska allt inklusive Meridiana Club flyttas till Avios.com IT plattform snart.

Last edited:
Toppen