Homer
Medlem
Min erfarenhet från en bunt turer till Malaga är den exakta motsatsen, alltid knökfullt!
min också, samma med ALC.
Min erfarenhet från en bunt turer till Malaga är den exakta motsatsen, alltid knökfullt!
På "soldestinationerna" är det ofta rätt glest i plus.
Jag fick sån här maten i SAS Plus när jag flög Las Palmas->Stockholm för snart 1,5 år sedan.En annan fråga är om det är samma magra servering med mat på en femtimmars flygning som på övriga Europalinjer. Är väldigt skeptisk till att använda SAS på en så pass lång flygning. Hellre ett byte och bekvämare resa med exv Swiss.
Vid utresa från Stockholm får man samma SAS Plus låda som andra europeiska linjer.
På hemvägen får man också en papperslåda fast lokalt som @fcx säger.
Det såg ut så här:
Visa bifogad bild 46081
Visa bifogad bild 46082
Sträckan mellan Zürich-Las Palmas flygs av Edelweiss.
Deras Las Palmas flight avgår från Zürich antingen kl. 06:55 eller 09:50 så behöver man att övernatta i Zürich.
På hemresan har de dock bra anslutningstid mot Stockholmsflighten.
Enig. Detta är anledningen till att jag nu valt Lufthansa Business till Alicante istället för SAS Plus för höstresan med familjen. Någon tusenlapp dyrare men bekvämare.Min erfarenhet från en bunt turer till Malaga är den exakta motsatsen, alltid knökfullt!
Det kommer du ju aldrig att veta förrän du sitter på flyget. Se köpet av en extra stol som en försäkring.Om det nu skulle vara glest med pax på denna rutt verkar ju detta onödigt.
Det kommer du ju aldrig att veta förrän du sitter på flyget. Se köpet av en extra stol som en försäkring.
Det borde gå. EUR 180 kostar det såvitt jag minns. Bokningen måste dock göras per telefon.Går det att köpa loss denna stol om man åker på poäng?
Går det att köpa loss denna stol om man åker på poäng?
Det går att köpa betald seat block endast vid bokning.Det borde gå. EUR 180 kostar det såvitt jag minns. Bokningen måste dock göras per telefon.
Håller med. I slutet av juli flög jag plus Malaga - Stockholm och det var åtta fullsatta rader i plus (samt helt fullt i go).Min erfarenhet från en bunt turer till Malaga är den exakta motsatsen, alltid knökfullt!