Blomsternisse
Medlem
Bästa Businessclass vänner,
Vi gjorde vår första 2-4-1 resa förra året i Business Class till New York och efter det såg jag ljuset. Alla poäng gick på den resan och i skrivande stund finns det 90,000 poäng som skall konsumeras med SAS/Star Alliance - nu snart.. resan går i nov 2017, vill boka inom kort.
Jag behöver hjälp med förslag på resa då min sambo fyller jämt, kriterierna är sol & bad, lata dagar, två vuxna, poängresa i C och det lilla jag har scoutat kan man tex åka till Seychellerna eller Mauritsius för 90,000p med Star Alliance 2-4-1 (plus skatterna).
Vilket resmål skall man välja och varför?
Blomsternisse
Vi gjorde vår första 2-4-1 resa förra året i Business Class till New York och efter det såg jag ljuset. Alla poäng gick på den resan och i skrivande stund finns det 90,000 poäng som skall konsumeras med SAS/Star Alliance - nu snart.. resan går i nov 2017, vill boka inom kort.
Jag behöver hjälp med förslag på resa då min sambo fyller jämt, kriterierna är sol & bad, lata dagar, två vuxna, poängresa i C och det lilla jag har scoutat kan man tex åka till Seychellerna eller Mauritsius för 90,000p med Star Alliance 2-4-1 (plus skatterna).
Vilket resmål skall man välja och varför?
- Varifrån vill du börja din resa?
- Arlanda
- Var är din destination? Mauritsius/Seychellerna eller enligt förslag.
- När vill/behöver du resa ut? Nov, vill vara framme, utvilad och där den 15 nov.
- När vill/behöver du komma hem? Nov
- Hur länge vill du vara borta? 10 dagar
- Hur många personer som skall resa? 2
- I vilken kabinklass? Business
- Med vilka flygbolag vill du flyga med? Sas/Star Alliance
- Vad är din budget? 90-100,000p med 2-4-1
- Vad är det viktigaste för dig? Bekväm resa, bra/kul flyg med få stopp.
- Vill du stanna annanstans utöver destinationen? Möjligen IStanbul en dag på dit eller hemresan.
Blomsternisse