När jag fick min minimala Salade niçoise på Frankfurt-Stockholm så plingade jag i knappen efter jag ätit upp. Jag tackade för en god förrätt och undrade vad det skulle bli till varmrätt. Då skämdes flygvärdinnan.
Hm nja inte riktigt samma sak kan jag tycka. Personalen ombord är företagets ansikte utåt och får ta till sig informationen och förmedla internt för att förbättra produkten.Väldigt oartigt och oförskämt gjort tycker jag. Dom gör bara sitt jobb och har inget att säga till om. Som att skälla ut en sjuksköterska för att det är brist på sjuksköterskor. Ta striden mot de som bestämmer i stället.
För övrigt håller jag med om din kritik mot maten.
Av ren nyfikenhet, vem kontaktar du om din biff inte är till belåtenhet när du är ute och käkar på restaurang. Ägaren eller servitören?
Väldigt oartigt och oförskämt gjort tycker jag. Dom gör bara sitt jobb och har inget att säga till om. Som att skälla ut en sjuksköterska för att det är brist på sjuksköterskor. Ta striden mot de som bestämmer i stället.
För övrigt håller jag med om din kritik mot maten.
Har nog bara hänt mig en gång vad jag kan minnas. Då påpekade jag det artigt till servitören (hon slapp skämmas) varpå kocken kom ut till bordet och bad om ursäkt. Tycker sällan man vinner något på att försöka sätta dit personer i tjänsteyrken.
Fløy i dag Lufthansa Business Class Nice-München-Oslo. Etter en OK lunsj av liten størrelse på første flight, må jeg mildt sagt si jeg ble overrasket over serveringen på München-Oslo.
Er det flere som tenker at en grønn salat ikke helt kan klassifiseres som "middag"? Fikk for øvrig smeltet iskrem til dessert. Sidemannen bare måpte. Blir SAS Plus neste gang ettersom jeg holdt på å spise sikkerhetsbrosjyren i ren hungersnød.
Visa bifogad bild 66209
Kör Lufthansa "vego"-temat just nu?Dagens lunch på LH806.. totalt oätligt