Just 939/940 och 963/964 är väl de enda långlinjer den aldrig har synts på - åtminstone vad jag minns.
Om den behövs några dagar på Stockholmslinjerna brukar den få tjänstgöra på den kortare linjen (903/904 resp. 945/946) medan den andra maskinen i slingan får ta den längre linjen - med vidhängande försening.
JaÄr LN-RKP det enda long haul planet utan ny kabin? Kan ju vara bra att hålla koll på..
Men hur var det med Plus-kabinen? Har den fått en riktig Plus-kabin eller är det fortfarande den gamla 2+4+2 kabinen?
Gamla eller nya Business-stolar?Gamla plusstolar med nytt tyg. Ingen IFE i stolen utan Ipads delas ut. Dock 2+3+2
Har precis uppgraderat till plus for min resa pa SK944 imorgon (20/7). Ser att LN-RKP ar pa vag mot Chicago just nu for att kora SK944 idag. Hoppas och ber till hogre makt att den inte atervander imorgon....