agehall
Medlem
Nej, inte alls skulle jag säga.Det låter ju super...men man vill ju vidare också...är det svårt att få plats?
Nej, inte alls skulle jag säga.Det låter ju super...men man vill ju vidare också...är det svårt att få plats?
I så fall du kan titta på den här tabellen.Vi reser mest till USA, men har gått över till SAS numera. Men en inrikes med AA skulle ju kunna fungera i Business alt. First om det är möjligt kan ju vara ett alternativ annars.
Eller köp 1000 poäng bara, det förlänger livet, och kostar väl typ $10 eller så. Då får du ju dessutom 50k, vilket räcker till fyra stycken 12.500-resor inom USA.Tack för tips och idéer. Poängen måste jag förlänga livet på hur som helst, så det blir överföringen mellan oss, eller om jag får till något köp via deras shoppingportal etc. Får kolla närmare när jag är på svensk mark igen.
Lutar åt att jag planerar in någon inrikesresa när vi är på plats här. Ska fundera hur nästa sommarturné blir och om vi har någon nytta av det på något sätt då. Annars får vi kolla på någon Europaresa med Finnair eller Iberia.![]()
Så billig är det inte.Eller köp 1000 poäng bara, det förlänger livet, och kostar väl typ $10 eller så.
Det är inga problem att boka biljetter i någon annans namn, så med dotterns konto bokar du biljetten i din makes namn, och med ditt konto bokar du biljetten för dig och dottern.Precis som @Dr. Miles skriver så kostade det ganska mycket för 1000 poäng. Köpte ett presentkort via Aadvantageshoppen och har fått mail om att mitt köp är registrerat. Fungerar det så blir det smidigaste sättet för mig att hålla liv i mina poäng och ändå få någon nytta av pengarna jag lägger på det hela.
Funderar vidare vad jag ska göra med poängen. Inser att det blir svårast att göra något med dotterns poäng, eller har vi någon kreativ lösning för att boka en biljett till henne för sina egna poäng. Hon kommer ju stå ensam på bokningen och hon är 8 år.