palmen
Moderator
Skönt att höra att man inte är ensam om att vara dum i huvudet ;-)Gillar! När jag dock föreslår något sådant här för tjejen brukar
Skönt att höra att man inte är ensam om att vara dum i huvudet ;-)Gillar! När jag dock föreslår något sådant här för tjejen brukar
Antar att du inte har tight connection i BKK eftersom du skriver att tiden stjäls från loungen? Spännande att följa!Thai flighten hit var försenas så vi har inte fått boarda ännu (skulle börjat för 35 minuter sedan). Nu försvinner mer och mer tiden från loungen i Bangkok
Jo jag flög TG601 igår och sen direkt vidare till Singapore med Thai. Vi parkerade nog så långt bort det gick ouch fick åksjuk golfbil i ca 5 minuter och totalt tid i lounge blev ca 5 minuter så massage var bara att glömma.Antar att du inte har tight connection i BKK eftersom du skriver att tiden stjäls från loungen? Spännande att följa!
Ska du flyga TG601?

Visst är det skönt: Har gjort på liknande sätt när jag var yngre. Brukade kunna somna under taxiing innan takeoff och vakna när det var dags att landa. Fanns knappast bättre flygresor än dessa.Då var man tillbaka i Tokyo efter några dagar på resande fot. Maxade verkligen tiden på NH802 från Singapore till Tokyo Narita genom att sova så fort de släckt lampan för säkerhetsbältet och blev väckt ca 20 minuter innan landning. Varken åt eller drack något mer än en cola.