Senaste nytt

1500 Eurobonuspoäng gratis

Hade ingen aning om att de sålde espressobryggare:D Inte för att det var en sådan stor skillnad i poäng, men alla extrapoäng som man kan tjäna värdesätts!:cool:

förrutom dubbla poäng är det fraktfritt just nu, dessutom får du en rabattkod på 50kr som du kan använda vid nästa order
och eftersom det är fraktfritt kan du köpa ngt för 50kr som då blir gratis ;)

Namnet har ingen betydelse, du kan skriva in vad som helst! Det viktiga är EB-numret.

enligt min erfarenhet kan man förvisso göra undersökningen men man får inga poäng om man inte har nummer OCH namn, dessutom kan man inte göra om den om man redan gjort den med enbart nummer.

Tack för tipset! 6000 poäng rikare, EBP och SK fungerade inte men däremot EB,EBB,EBS och EBG :)

Jasså? har du verkligen kollat ditt konto?

enligt min erfarenhet kan man förvisso göra undersökningen men man får inga poäng om man inte har nummer OCH namn, dessutom kan man inte göra om den om man redan gjort den med enbart nummer.

Jag gjorde en chansning med endast EB.nr då mitt namn inte fungerade. Fick in poängen på kontot efter 2min, så tydligen fungerar det även utan namnet (för mig iaf)

Vad är det som stämmer?
du skrev ju här att du inte fick några mer poäng
http://www.businessclass.se/sas-eurobonus/5813-1500-sas-eurobonus-poaeng-gratis-5.html#post64368

samma sak skrev AHO här
http://www.businessclass.se/sas-eurobonus/5813-1500-sas-eurobonus-poaeng-gratis-5.html#post64381

Mauricio däremot skrev att han fick 6.000

När jag följde instruktionerna här så funkade det och verifierades och jag landade på samma summa som Mauricio.

Jag gjorde en chansning med endast EB.nr då mitt namn inte fungerade. Fick in poängen på kontot efter 2min, så tydligen fungerar det även utan namnet (för mig iaf)

Jag knappade in frågorna för 3 konton, i ren hastighet glömde jag ändra namnet på det 3e så det blev rätt nr men utan namn.
Inga poäng, testade sen med EBS och EBB + rätt namn, fortfarande inga poäng.
Gjorde nyss ett nytt försök med precis som du skrev enbart EB+ nummer samt även namn, och då dök poängen upp.
1.500 alltså, inte 6000

Tackar för detta! De 1500 poängen kom omedelbart in på kontot.

För övrigt får man väl säga att man kan detta ganska bra när man kan svara på samtliga frågor utan att varken ha sett filmen eller tittat på textversionen.

Toppen