Senaste nytt

12 flighter på en vecka när man har semester

Har stött på lite problem på resan. Skulle öppna min incheckade väska imorse för att byta skor och ta ut ett ombyten att ha i handbagaget. Koden på låset accepterades dock inte, testade alla 1000 kombinationer utan att den öppnades. Googlade lite om vad man kan göra och se guider som finns för att öppna låset resulterar bara i den kod jag har utan att den öppnas.
Hade ett ombyte som jag använder nu, blir till att dyrka upp detta så fort jag får ut väskan igen.

Dags att boarda ANA Business till Seoul Gimpo strax, första flighten på min eurobonus award, blir dreamliner så det är första gången i business på den typen för mig.
14992097459911696394516.jpg

Har anlänt till Inceon nu, var inte helt lätt att köpa biljett med tåget hit från Gimpo, accepterade inte kort. Fick ta ut minimum belopp i bankomaten så nu har jag lite extra sydkoreanska pengar också.

ANA var inget speciellt hit, champagne erbjöds samt en bricklunch som innehöll kyckling. Stolarna känns inte heller direkt moderna men de funkar absolut för en 2h flygning.
Ölutbudet ombord får dock 10 överkryssade getingar, enligt menyn hade de ingen öl?! 20170705_082604.jpg
20170705_083921.jpg
20170705_084842.jpg
20170705_091445.jpg
20170705_092848.jpg

Har stött på lite problem på resan. Skulle öppna min incheckade väska imorse för att byta skor och ta ut ett ombyten att ha i handbagaget. Koden på låset accepterades dock inte, testade alla 1000 kombinationer utan att den öppnades. Googlade lite om vad man kan göra och se guider som finns för att öppna låset resulterar bara i den kod jag har utan att den öppnas.
Hade ett ombyte som jag använder nu, blir till att dyrka upp detta så fort jag får ut väskan igen.

Ett tips kan vara att gå till en väskbutik på flygplatsen. De brukar ha nycklar till TSA-lås (Antar att du har ett sådant). Eller så får du sätta dig och få igenom alla kombinationer. Det tar inte mer än en timme maximalt. ;)

• Gilla
Reactions: Gus
Ett tips kan vara att gå till en väskbutik på flygplatsen. De brukar ha nycklar till TSA-lås (Antar att du har ett sådant). Eller så får du sätta dig och få igenom alla kombinationer. Det tar inte mer än en timme maximalt. ;)
Jag gick igenom alla kombinationer utan att det öppnades så tror den pajat.
@nota bene har du tips på väskbutik som kan lösa problemet? :)

Googla varianter på
How to open xx suitcase without a key
Unlock TSA Combination Lock
osv.
så får du skrämmande många tips

Toppen