Jo, men jag är ju van vid 2 olika serveringar. Fanns inga snacks förutom nötter heller.Du kan beställa hur många måltider du vill och när du vill![]()
Har stött på lite problem på resan. Skulle öppna min incheckade väska imorse för att byta skor och ta ut ett ombyten att ha i handbagaget. Koden på låset accepterades dock inte, testade alla 1000 kombinationer utan att den öppnades. Googlade lite om vad man kan göra och se guider som finns för att öppna låset resulterar bara i den kod jag har utan att den öppnas.
Hade ett ombyte som jag använder nu, blir till att dyrka upp detta så fort jag får ut väskan igen.
Jag gick igenom alla kombinationer utan att det öppnades så tror den pajat.Ett tips kan vara att gå till en väskbutik på flygplatsen. De brukar ha nycklar till TSA-lås (Antar att du har ett sådant). Eller så får du sätta dig och få igenom alla kombinationer. Det tar inte mer än en timme maximalt.![]()
Sov du inte de fem första timmarna? Första serveringen var nog då...Jo, men jag är ju van vid 2 olika serveringar. Fanns inga snacks förutom nötter heller.
Dine on demand på Qatar?Sov du inte de fem första timmarna? Första serveringen var nog då...