Jag klickade runt lite igår och lyckades applicera rabatten till LYR, bokade dock inte senÄr det någon som lyckats boka med Fly premiumrabatten till Färöarna eller till Svalbard? Ingen av dessa destinationer fungerar för mig.
Jag har samma problem, men bara till vissa destinationer.Från att initialt inte funkat att boka Fly Premium, (ingen "MC-kampanj" på bokningssidan), så dök MC-kampanjen upp för en dryg vecka sedan och det gick att boka Plus för Go-pris. Gott så.
Men nu när jag ska göra en bokning så har det slutat fungera. Under "Kampanjer" så kan jag aktivera MC-rabatten, men poängsumman justeras inte... :-(
Tålamodet med SAS IT börjar tryta... Det känns inte som ett alternativ just nu att boka via telefon med tanke på trycket i den kanalen.
Ja. Gjorde det för två veckor sedan för min fru och ena dotter. Jag var själv inte med. Resan har också genomförts utan problem.Är det möjligt att boka en Fly Premium-resa för någon annan utan att jag själv är med? Någon som lyckats?
Hittar endast följande på hemsidan: "Boka bonusresa och njut av fördelarna med en högre serviceklass för både dig och dina medpassagerare".