DanielKif
Medlem
Din första vecka i huvudstaden börjar inte så bra resemässigtJapp! Prognos 1930. Just nu på Espresso house med Simon![]()
Hoppas det går bättre framöver.
Din första vecka i huvudstaden börjar inte så bra resemässigtJapp! Prognos 1930. Just nu på Espresso house med Simon![]()
Men broder, varför tillbaka till Göteborg?Japp! Prognos 1930. Just nu på Espresso house med Simon![]()
Undrar jag med just nu!Men broder, varför tillbaka till Göteborg?
Stort tack för informationen! Är Radisson Waterfront ett standardhotell måntro?SJ skriver så här
Om du väljer att inte resa under dagen så kan du avboka och få full återbetalning eller omboka din resa. Resenärer som blir strandsatta kan ta in på hotell i standardklass och få ersättning av SJ för kostnaden i efterhand.
Tåg 440 som gick från Göteborg 15:25 är någonstans mellan Skövde och Stockholm
Tåg 442 från G 16:25 är mellan Herrljunga och Skövde.
Tåg 444 från G 17:25 är mellan Göteborg och Skövde.
Det kunde vara värre..
De har nog helgpriserStort tack för informationen! Är Radisson Waterfront ett standardhotell måntro?
Det har jag faktiskt svårt att tänka mig att det skulle vara. Sedan beror det förstås litegrand på priset också. Kolla vad Scandic säljer rum för i Stockholms stad idag och jämför. Skulle då Grand Hotel råka vara billigare än Scandic, då tror jag inte SJ misstycker om du tar in där.Stort tack för informationen! Är Radisson Waterfront ett standardhotell måntro?
Men broder, varför tillbaka till Göteborg?