RonnieK skrev:Var glad för att du kan få guldstatus gratis, det är ett bra värde. Det är allt jag menar.Klicka för att utvidga...
Missade den detaljen.Impendill skrev:Jaha.Jag har redan intjänat guld till 2018.Klicka för att utvidga...
RonnieK skrev:Missade den detaljen.Min poäng var bara att guld är bra (har det själv).Klicka för att utvidga...
Fick samma mail tidigare i år, och på mig så står det att statusen gäller till 2019.Homer skrev:För några dagar sedan fick jag e-posten att giltigheten för min status förlängts till 2019,men giltigheten på kortet är fortfarande oförändrad? ( Account Overview -> My Hilton Honors Card ) ?Har ni som fått e-post om godkänd statusmatchning och statusförlängning kollat att giltighetstiden på kontot uppdaterats?Klicka för att utvidga...
Homer skrev:Har ni som fått e-post om godkänd statusmatchning och statusförlängning kollat att giltighetstiden på kontot uppdaterats?Klicka för att utvidga...
RonnieK skrev:Tacka och ta emotMina erfarenheter är att hotellen går mer på spend och uppbyggd relation än status.Klicka för att utvidga...
Imponerande! De matchade alltså ett kort som man får efter 20 stays mot HH högsta nivå.Impendill skrev:Fick till slut svar och matchning till Diamond efter att ha tjatat liteKlicka för att utvidga...
Ludvig Skalme skrev:Hej! Jag har nu matchat mitt CCG till BW Diamond. Hur är möjligheten att matcha något av dessa till HHD? Jag har HHG just nu, går det att matcha HHD ändå?Klicka för att utvidga...
Impendill skrev:Jag fick nej mot BW Diamond. De matchar det inte alls längre.Klicka för att utvidga...
Ludvig Skalme skrev:Hm okej, då avvaktar jag sålänge! Får nöja mig med mitt guldkort.Klicka för att utvidga...
Impendill skrev:Men det är alltid värt att prova.Däremot verkar det som att man "förbrukar" sina chanser. Jag provade att skicka in en match 3 gånger utan svar. Till slut funkade inte formuläret för mitt medlemsnummer längre.Tog år och dag att få kontakt och att få dem att första då.Klicka för att utvidga...
AndersPersson skrev:Kan man matcha IHG guld till Hilton guld, eller IHG platinum till Hilton Diamond?Klicka för att utvidga...