Senaste nytt

Har du blivit uppgraderad på Radisson?

Radisson Blu Shanghai New World, uppgraderad från standardrum till Business Class rum på 33:e våningen. Väldigt stort rum med arbetsrum, vardagsrum, dubbla toaletter varav den ena hade både dusch och stort badkar.

Såg att det heter Radisson Blu Royal Hotel egentligen. Klassisk design av Arne Jacobsen. Det finns ett rum där som de har kvar med originalinredningen. Jag har bott på hotellet men aldrig i detta rum. Kan vara värt att testa. Även lobbyn är fin. Ta en drink där!

Uppgraderad till Business nu på Radisson Arlandia.

Men, så stor skillnad var det inte.
Det som stör mig är att det inte finns någon bra plats att jobba på.
Så något businessrum är det då inte

Radisson Blu Leogrand Hotel i Chisinau, Moldavien: Uppgraderad till ett Business Class Corner Room med trevlig utsikt, dottern älskade rummet! Bokad via koden Carlsonf. Är CCG.

DSC_4691-01.jpeg

Last edited:
Uppgraderingarna har fortsatt...

Är CCG.

Park Inn Malmö.
Bokat: Standardrum
Erhöll: Business Friendly-rum med fruktfat och personlig hälsning

Radisson Blu Resort Trysil
Bokat: Två standardrum för poäng+cash
Erhöll: Två Deluxe Apartment med rekordstora fruktfat och personlig hälsning

Jag gillar de flesta vistelserna i år som inneburit semester ;)
Park Inn Resort Orlando var sjukt bra value och avslappnande. Trevlig personal, 2 för 1 i baren och bra pool. Otrolig utsikt över fyrverkerierna från Disney varje kväll från rummet.

Park Inn Foreshore i Kapstaden var mycket trevligt förutom problem med vattnet.
Ostbricka och vin som välkommstgåva, upgraderat rum och riktigt trevlig takbar och personal. Bra frukost också!

Radisson Narita pga av den vänliga personalen, vouchern till trevliga baren och det trevliga rummet med King size som var mkt billigt. Efter ett par nätter i enkelrum i centrala Tokyo var det otroligt nice :)

Annars i tjänsten håller jag nog Park Inn Köpenhamn, Radisson Aarhus och Silkeborg som trevligast under året. De har bra gym, trevlig personal och restaurang som levererar det jag vill ha när jag jobbar :)

Vistelsen som jag just nu ser mest fram mot iår är Radisson Blu Hua Hin 7 dagar över nyår :)

Över lah har jag fått min bästa uppgradering på Radisson Aalborg dock. Svit med 3 rum, dock varken välkommstgåva eller hälsning ;)

Bästa vistelsen totalt sätt? :)

Jag gillar de flesta vistelserna i år som inneburit semester ;)
Park Inn Resort Orlando var sjukt bra value och avslappnande. Trevlig personal, 2 för 1 i baren och bra pool. Otrolig utsikt över fyrverkerierna från Disney varje kväll från rummet.

Park Inn Foreshore i Kapstaden var mycket trevligt förutom problem med vattnet.
Ostbricka och vin som välkommstgåva, upgraderat rum och riktigt trevlig takbar och personal. Bra frukost också!

Radisson Narita pga av den vänliga personalen, vouchern till trevliga baren och det trevliga rummet med King size som var mkt billigt. Efter ett par nätter i enkelrum i centrala Tokyo var det otroligt nice :)

Annars i tjänsten håller jag nog Park Inn Köpenhamn, Radisson Aarhus och Silkeborg som trevligast under året. De har bra gym, trevlig personal och restaurang som levererar det jag vill ha när jag jobbar :)

Vistelsen som jag just nu ser mest fram mot iår är Radisson Blu Hua Hin 7 dagar över nyår :)

Över lah har jag fått min bästa uppgradering på Radisson Aalborg dock. Svit med 3 rum, dock varken välkommstgåva eller hälsning ;)

Tack för trevligt och utförligt svar som vanligt :)
Parkinn resort Orlando ska provas!
Håller helt med dig om den trevliga takbaren på parkinn i Kapstaden!
När man får en svit med 3 rum så kan man vara utan ett äpple och en flaska vatten ;)

Radisson Blu Hotel Nydalen, Oslo.
Från enklaste rum till businessclass för 2 nätter.
Statuslös för en gångs skull (Red)

Toppen