Kanske inte exakt samma sak men det finns kapslar för båda kulör och vittvätt I sverige nuSådana har jag köpt också men från Frankrike. Brukar handa med mig ett paket när jag är där. Vet inte hur många kapslar de rymmer. Dock inte hittat någon som avser vittvätt så det köper jag hemma.
Jag vet någon som lyckats med den bedriften från Kina till Sverige - och nu pratar vi långt efter 9/11 även om det var några år sedan...I mina yngre dar så tog jag med mig en ekorre! som jag hade köpt i Bangkok i handbagaget....
Detta var på den tiden då säkerhetskontrollerna uppenbarligen inte var lika hårda.
Jag misstänker att från Kina kommer det långt konstigare saker än mikroskop i väskor...Jag vet någon som lyckats med den bedriften från Kina till Sverige - och nu pratar vi långt efter 9/11 även om det var några år sedan...
Hehe, det är ju kanske också lite galet. Det som jag dock tycker är mest galet är att INGEN ifågasatte när jag kom med den på JFK. Eftersom man i princip inte får ha vapen i NYC, så tycker jag det är lite konstigt.Att köpa ett mikroskop som man har användning för är inte
hälften så galet som att köpa en vapenväska utan att ha ett vapen
Flyga med vapenväska? | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resor